اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی:

عوامل فتنه روی انتخابات اسفندماه برنامه‌ریزی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس و کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان و عوامل فتنه روی انتخابات اسفندماه برنامه‌ریزی فراوانی کرده‌اند.

عوامل فتنه روی انتخابات اسفندماه برنامه‌ریزی کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از سپاه پاسداران خراسان جنوبی، علی خسروی اظهار داشت: بسیج مستضعفان امید دشمنان را به یأس تبدیل کرده و دست پلید آنان را از میهن اسلامی کوتاه کرده که نمونه بارز آن را می‌توان در جنگ هشت ساله تحمیلی مشاهده کرد.
وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: در طول 33 سال انقلاب اسلامی این انتخابات از مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین انتخابات‌ها است که دشمن و عوامل فتنه روی آن برنامه‌ریزی فراوانی کرده و تبلیغات زیادی بر علیه آن به راه انداخته‌اند.
این پیشکسوت دفاع مقدس همچنین بسیجیان و سایر اقشار مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد و گفت: داشتن بصیرت در انتخاب نماینده بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی سرایانی ملقب به شهید زنده نیز در مورد وقایع اخیر سفارتخانه انگلیس گفت: بعضی از دیوار بالا رفتن‌ها از دید اسلام جایز نیست ولی از دیوار سفارت انگلیس بالا رفتن ارزشمند است چون این سبب تحقیر انگلیس شد.
وی در مورد وقایع اخیر لانه روباه پیر استعمار گفت: دانشجویان به موقع به وظایف اصلی خودشان عمل کردند و ثابت کردند که آن بصیرتی که در یک دانشجوی مسلمان باید وجود داشته باشد در وجود آنها متبلور است.
صادقی سرایانی ادامه داد: در واقع دانشجویان ما وقتی احساس کردند که کشوری که سال‌های سال نه تنها ایران بلکه دنیا را تحقیر کرده به این نتیجه رسیدند که باید تحقیرشان کنیم و تنزل بدهیم و این یک کار انقلابی و خوبی است.
وی با تجلیل از اقدام انقلابی نمایندگان مجلس گفت: به گمان من کار مهم‌تری که انجام شد این بود که نمایندگان مجلس در واقع قبل از اینکه دانشجویان این کار را انجام بدهند یک اقدام انقلابی و خوبی کردند که نشان می‌دهد که آن هوشیاری سیاسی و آگاهی یک نماینده متعلق به جامعه مسلمین را دارند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول