اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس پلیس راهور کرمان صورت گرفت؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی کرمان در تاسوعا و عاشورا

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی شهر کرمان در تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی کرمان در تاسوعا و عاشورا
مسعود غفوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر آیین ویژه تاسوعا و عاشورا در شهر کرمان در  مسجد قائم (عج) و تکیه‌های فاطمیه (س)، قلعه، عباسعلی، صفه عزاخانه، میدان شهدا، حسینیه ثارالله و میدان توحید برگزار می‌شود، طرح محدودیت‌های ترافیکی برای این مناطق در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به محدودیت ترافیکی تکیه‌های قلعه، فاطمیه (س)، صفه عزاخانه و مسجد قائم (عج) در تاسوعا و عاشورا بیان کرد: از میدان علی‌‌بن‌ ابیطالب (ع) به سمت غرب، از چهارراه مطهری به سمت شرق، از نخستین بریدگی بلوار پیروزی جنوبی به سمت شمال، از تقاطع طالقانی به سمت جنوب و شرق، از تقاطع میرزارضا کرمانی به سمت غرب و در بلوار پیروزی شمالی و بلوار قلعه محدودیت تردد و توقف در این ایام وجود دارد.
غفوریان محدودیت ترافیکی میدان شهدا کرمان را از تقاطع انقلاب به سمت غرب، از تقاطع باهنر به سمت جنوب، از سه‌راه چمران به سمت شرق، از تقاطع میرزارضا به سمت شمال، از تقاطع مادر به سمت شمال و از ابتدای خیابان 17 شهریور به سمت غرب ذکر کرد.
وی بیان کرد: محدودیت ترافیکی حسینیه ثارالله کرمان نیز از میدان بسیج به سمت شمال و از تقاطع پاسداران به سمت جنوب است.
غفوریان بیان کرد: محدودیت ترافیکی تکیه عباسعلی نیز از سه راه پروین اعتصامی به سمت جنوب، از ابتدای بلوار فردوسی به سمت شمال و از تقاطع بهداری به سمت غرب است.
وی از مردم خواست تا برای تسهیل در رفت و آمد همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول