اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری:

اجرای طرح‌های ترافیکی شهر ساری موفقیت‌آمیز نبود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری گفت: ترافیک آزاردهنده در شهر ساری نشان از موفق نبودن اجرای طرح‌های ترافیکی است.

اجرای طرح‌های ترافیکی شهر ساری موفقیت‌آمیز نبود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی بهروش شامگاه دیروز در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه تکلیف پروژه شهر بازی صفرآباد در ساری باید مشخص شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه شهر ساری به دلیل عملکرد نامطلوب خلع ید شده است باید وضعیت این پروژه از نظر اجرا  برنامه‌های آتی شهرداری مشخص شود.
وی افزود: مجموعه‌ای از ناهماهنگی‌ها در اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده باعث دلسردی مردم شده است که تداوم آن به هیچ وجه به نفع شهر و شهروندان نیست.
بهروش با تاکید برخی کوتاهی‌ها اگر از جانب شورا و شهرداری و مسئولان امور شهری در مرکز استان مازندران بوده است باید جبران شود، تصریح کرد: بعضی از پروژه‌های عمرانی در ساری زمانبر شده است که این امر موجب هدررفت سرمایه شهروندان می‌شود.
وی ادامه داد: طولانی شدن پروژه‌های عمرانی، رفاهی و تفریحی باعث می‌شود تا عملکرد مثبت شورا و شهرداری زیر سوال رود.
 این عضو شورای اسلامی شهر ساری یادآور شد: اجرای سریع چندین پروژه از جمله پل ولیعصر(عج)، کمربندی جنوبی و پل داراب و الغدیر نشان از توان لازم برای کاهش مدت زمان اجرای طرح‌های موجود است ولی باید جلوی برخی ناهماهنگی‌ها در شهرداری برای اجرای پروژه‌ها گرفته شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ساری وضعیت ترافیکی برخی مسیرها را حاد دانست و اذعان داشت: ترافیک شهر ساری آزاردهنده شد که نشان می‌دهد در اجرای برخی از طرح‌های ترافیکی در مرکز استان موفق نبودیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و مراسم عزاداری سالار شهیدان مسیرهای اصلی شهر که به تکایا و مساجد مرتبط می‌شود باید ساختار مناسبی از لحاظ ترمیم کنده‌کاری‌ها داشته باشد، بیان داشت: با توجه  به  دسته‌روی‌های  ماه محرم  و ازدیاد حضور مردم در سطح شهر ضرورت دارد شهرداری و سازمان عمران از هوای مطلوبی که پیش امده است استفاده و به ترمیم کنده‌کاری‌های شهر بپردازند.
میر صالح صالحی‌نیا با اشاره به اینکه بسیاری از ایراد ساختاری سطح شهر زمانی مشخص می‌شود که به صورت پیاده از آن مسیر عبور شود، اظهار داشت: بسیاری از کوچه‌های شهر به دلیل حفاری‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرای حفار وضعیت نامناسبی دارد که در این باره از شهرداری می‌خواهیم تا در اسرع وقت به ترمیم کنده کاری‌ها بپردازد.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول