اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی؛

محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا اعلام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی روز هشتم، مراسم شب تاسوعا، روز نهم، مراسم شب عاشورا و مراسم روز عاشورا در سطح استان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا اعلام شد
حسن اردشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن حماسه عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر دارد در راستای تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران و به ویژه عزاداران و جلوگیری از بروز حوادث در این ایام محدودیت‌های ترافیکی را به اجرا گذارد.
وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی در روز هشتم محرم از ساعت 9.30 تا یک بعد از ظهر خواهد بود در این راستا کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین(ع) شامل خیابان شهید تیمورپور حد فاصل بیست متری دوم مدرس تا ورودی پارکینگ و در پاسداران یک و سه از پارک خودرو در بعد ازظهر خودداری شود.
سرپرست راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ساعت 14.30 تا پایان مراسم در مصلی محدودیت ترافیکی از میدان امام، خیابان جمهوری، میدان شهدا، خیابان شهید منتظری، سه راهی شهید مطهری و شهید منتظری و میدان امام حسین از پارک خودروها در بعد از ظهر خودداری شود.
اردشیری با توجه به مراسم شب تاسوعا بیان کرد: در این شب کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین( ع)، بیست متری دوم شرقی، خیابان نوربخش، خیابان شهید تیمورپور، خیابان مدرس حد فاصل میدان ابوذر تا میدان سوم مدرس، پاسداران یک و سه، میدان قدس مسدود و پارک خودروها ممنوع است.
وی ادامه داد: کلیه مسیرهای منتهی به سه راهی مصلی ( مسجد عاشورا)، سه راهی اسدی، خیابان شهید مطهری، میدان شهدا و خیابان منتظری مسدود و پارک وسایل نقلیه ممنوع است.
سرپرست راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به مراسم تاسوعای حسینی گفت: از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم خیابان مدرس حدفاصل بیست متری دوم، فلکه اول تا میدان ابوذر، میدان ابوذر، خیابان شهدا، خیابان 17 شهریور، خیابان دانشگاه، حکیم نزاری چهار، خیابان منتظری، سه راهی اسدی، خیابان طالقانی 9 کوچه بیمارستان به سمت حسینه امام رضا (ع) مسیرهای هیئتهای عزاداری بوده و از تردد و توقف وسایل نقلیه در این مسیرها خودداری شود.
اردشیری اذعان کرد: مراسم بعد از ظهر تاسوعا از ساعت 14.30 تا پایان مراسم در مصلی برگزار می‌شود که محدودیت ترافیکی آن از میدان امام، خیابان جمهوری، سه راهی مصلی، میدان امام حسین و میدان شهدا، خیابان منتظری، سه راهی اسدی از تردد و توقف وسایل نقلیه در حاشیه مسیرهای نام برده خودداری کنند.
وی با اشاره به مراسم شب عاشورا ادامه داد: کلیه مسیرهای منتهی به دارالشفای حضرت فاطمه الزهرا(س) از میدان امام، خیابان جمهوری، سه راهی مصلی، سه راهی اسدی، خیابان منتظری، خیابان مطهری، میدان طالقانی، خیابان انقلاب، میدان شهدا و کوچه های منتهی به مسجد عاشورا خانه مسدود و پارک وسایل نقلیه ممنوع است.
سرپرست راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: کوچه‌های منتهی به مسجد امام حسین، خیابان شهید تیمورپور، خیابان پاسداران یک و سه، تقاطع پارک وحدت نیز مسدود و از پارک و تردد وسایل نقلیه خودداری شود.
اردشیری بیان کرد: در مراسم روز عاشورا از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم محدودیت ترافیکی از خیابان ارتش، خیابان مدرس حد فاصل بیست متری دوم، فلکه اول تا میدان ابوذر، خیابان شهدا، میدان شهدا، خیابان منتظری، خیابان طالقانی، طالقانی 9 کوچه بیمارستان، چهارراه انقلاب، خیابان انقلاب، میدان امام حسین، خیابان حکیم نزاری، میدان امام، خیابان جمهوری تا میدان امام حسین و خیابان موسی ابن جعفر است.
وی افزود: ورود کلیه وسایل نقلیه به سمت مزار شهدا ممنوع بوده و برای تردد در این مسیر از بلوار شهدای عبادی و کمربندی شمال استفاده شود و کمربندی شهر امتداد بلوار جوادیه سر تا سر محل پارک خودروهاست.
سرپرست راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به مراسم شام غریبان گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت 16.30 تا پایان مراسم، کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین، خیابان شهید تیمورپور، تقاطع پارک وحدت از تردد و پارک خودروها جلوگیری و در غیر این صورت خودرو با جرثقیل به پارکینگ هدایت می‌شود.
اردشیری ادامه داد: از تمام شهروندان می‌خواهیم که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و از پارک  خودروها در مسیر هیئت‌ها خودداری و با راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول