اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان تهران و البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز از اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان تهران و البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، همایون شریفی اظهار داشت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز اجرا می‌شود.
وی تأکید کرد: در این راستا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 10 آذر ماه تا ساعت 23 روز جمعه 11 آذر ماه سال جاری از محورهای کرج  ـ چالوس ، هراز ـ فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .
این مسئول تأکید کرد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای کرج ـ چالوس و هراز کماکان ممنوع است .
به گفته شریفی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22 روز جمعه 11 آذرماه از کرج تا دهانه شمالی کندوان در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز پنجشنبه 10 آذر ماه و ساعت 6 الی 23 روز جمعه مورخ 11 آذر ماه سال جاری از محور هراز ممنوع می‌باشد .
شریفی بیان داشت: همچنین تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 23 روز جمعه مورخ 11 آذر ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع  است.
به گفته وی مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول