اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) صورت می‌گیرد؛

اجرای محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم عبدالعظیم

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از ساماندهی تابلوهای ترافیکی منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: اجرای تسهیلات و محدودیت‌های ترافیکی در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اجرایی شد.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم عبدالعظیم
علیرضا اسفرانی نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: برای رفاه حال سوگواران حسینی و تردد هیئت‌ها و دسته‌های مذهبی محدودیت ترافیکی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله میدان کوچک شهرری، ضلع شرق حرم عبدالعظیم (ع) ایجاد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به اضافه شدن یک خط تاکسیرانی در پایانه مترو شهرری تا ضلع شرق حرم عبدالعظیم (ع) اشاره کرد و افزود: با افزایش ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی زائران و سوگواران حسینی می‌توانند به راحتی در سطح منطقه تردد کنند و به تمام درب‌های ورودی حرم عبدالعظیم(ع) دسترسی کامل داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به ساماندهی پارکینگ‌های سطح منطقه و به ویژه پارکینگ‌های اطراف حرم عبدالعظیم(ع) خاطرنشان کرد: هفت پارکینگ هم سطح با ظرفیتی بالغ بر یک هزار و 720 خودرو پذیرای خودروهای سوگواران حسینی است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: ظرفیتی بالغ بر 400 خودرو نیز از طریق پارکبان در بلوار شهید داسار، خیابان آستانه، خیابان ورزشگاه، کوچه رفاه و ثبت احوال جهت رفاه حال شهروندان تامین شده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول