اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان دامپزشکی:

پیشرفت‌های اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی سازمان دامپزشکی کشور با توجه به پیشرفت‌های اداره‌کل دامپزشکی در جنوب کرمان گفت: این اداره‌کل در زمان مستقل شدن با نیروهای اندک و کمترین تجهیزات آغاز به کار کرد اما اکنون به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.

پیشرفت‌های اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، خالد خداویردی عصر امروز در جمع کارکنان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه دامپزشکی تنها مرجع تعیین کننده سلامت دام در دنیا است، اظهار داشت: بالارفتن توقعات مردم و مسئولان موجب شده است تا دامپزشکی دچار تغییرات و پیشرفت‌های زیادی شود.
وی با حساس شمردن کار دامپزشکی برای تعیین سلامت مردم افزود: دامپزشکی سه هدف اصلی حفظ سرمایه دامی، ارتقاء بهداشت جامعه و تامین امنیت غذایی مردم را به عهده دارد و این اهداف موجب شده است تا تحول عظیمی در زمینه اهداف دامپزشکی در دنیا به وجود آید.
خداویردی با توجه به پیشرفت‌های اداره‌کل دامپزشکی در جنوب کرمان بیان داشت: این اداره‌کل در زمان مستقل شدن با نیروهای اندک و کمترین تجهیزات آغاز به کار کرد اما اکنون به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.
وی تصریح کرد: امروزه این اداره‌‌کل با تلاش‌های کارکنان و سایر مسئولان به‌ویژه مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است که جای تقدیر دارد.
معاون اداری و مالی سازمان دامپزشکی کشور با گسترده دانستن فعالیت‌های  این سازمان تصریح کرد: تمام مردم مخاطبان سازمان دامپزشکی هستند.
 خداویردی خاطرنشان کرد: همه مدیران ما باید با استفاده از خرد جمعی برای رسیدن به اهداف سازمان دامپزشکی که مهم‌ترین آنها تامین امنیت غذایی مردم است، تلاش کنند.
علی‌اکبر رضایی‌نژاد مدیرکل امور اداری سازمان دامپزشکی نیز در این مراسم اظهار داشت: تمام تلاش خودمان را برای افزایش نیروهای اداره دامپزشکی جنوب کرمان انجام می‌دهیم تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این اداره‌کل را رفع کنیم.
همچنین علیرضا رجایی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان در ابتدای این مراسم گزارشی از پیشرفت‌های این اداره‌کل در منطقه بیان کرد.
به گزارش فارس در این مراسم مسئولان شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های جنوبی مشکلات خود را که عمدترین آنها کمبود نیروی انسانی، وسایل نقلیه و ساختمان اداری بود را بیان کردند که معاون ادرای مالی سازمان دامپزشکی کشور قول توجه و همکاری بیشتر برای رفع این مشکلات داد.
اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان در سال 86 از مرکز استان مستقل شد و اکنون با 108 نیرو در جنوب کرمان مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول