اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

فریضه امر به معروف تهاجم فرهنگی دشمن را ناکارآمد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر سبب می‌شود تا زهر کشنده و هلاکت‌بار فرهنگ تهاجمی منحط غرب در آسیب وارد کردن به مقدسات و اصول اسلامی ما اثرگذاری کمتری داشته باشد.

فریضه امر به معروف تهاجم فرهنگی دشمن را ناکارآمد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی کوثر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته با عمل به این فریضه الهی توانسته است از گردنه‌های صعب‌العبور تهاجم متعدد دشمن عبور کند و امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمنان نیز به احیا و تشریح ابعاد این فریضه مقدس نیاز داریم.
وی دلیل دشمنی استکبار را با این فریضه الهی به خاطر اهمیت و جایگاه آن برشمرد و تصریح کرد: نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبیین و تشریح مصداق‌های آن نیاز به آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در یک جهاد مقدس و اساسی دارد که می‌توانیم در این باب موفق عمل کنیم.
رئیس‌ساداتی بهترین راه نفوذ در برابر تهاجم دشمن را تکیه بر همین فریضه با اصالت اعلام کرد و افزود: اگر تولیدات ناسالم و مبتذل فرهنگی در جامعه ترویج می‌شود و گاه رونق می‌گیرد به خاطر کمبود اعتقادات و ضعف ایمانی است که شاید دلیل اصلی آن نیز بی‌توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که گاه همه ما از آن غفلت کرده‌ایم.
این مسئول بهترین معرفت در شناخت و باورپذیری اعتقادات و اصول اسلامی را بصیرت‌افزایی و رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان قدار ما امروز به هر وسیله ممکن پا به میدان گذاشتند تا ارزش‌های اسلامی ما را مورد هجمه‌ای سخت قرار دهند که برای کاستن از زهر این دشمنی‌ها و ناملایمتی‌ها باید به انجام تمام فرایض واجب الهی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر روی آوریم.
به گزارش فارس، فرماندار کوثر در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که در کنار شناخت توطئه‌های دشمنان باید ابزار روبه‌رو شدن با آن را نیز آشنا شده و به کار گیریم، اضافه کرد: پیروی از معارف دینی و معرفتی توجه به بصیرت‌‌افزایی، استفاده نکردن از شمایل اهل بیت و دیگر ابزارهای ضربه وارد‌ کننده به عزاداری‌ها و آسیب‌های خطرناک در این حوزه سبب می‌شود تا ما بهتر و شایسته بتوانیم در احیای معروف وارد میدان شده و از منکرات جلوگیری کنیم.
رئیس‌ساداتی در پایان سخنان خود به جایگاه با عظمت عزاداری مردم کوثر در سوگ امام حسین (ع) و اجتماع با شکوه مردم این شهرستان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اذعان داشت: این عشق و ارادت بزرگ‌ترین سرمایه معنوی ما است که نباید نادیده گرفته شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول