اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

امر به معروف غریب‌ترین فریضه الهی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در شرایط کنونی امر به معروف و نهی از منکر غریب‌ترین فریضه در جامعه اسلامی است و باید در راه شناخت این فریضه تلاش کرد.

امر به معروف غریب‌ترین فریضه الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: هدف از قیام امام حسین(ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و ایشان بارها در نامه های خود به اصحاب و یارانش این مطلب را بازگو کرده بود.
امام جمعه اهواز با اظهار تأسف نسبت به احیای فریضه امربه معروف ونهی از منکر در جامعه خاطر نشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر را می‌توان غریب‌ترین فریضه الهی در جامعه برشمرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه گفت: مردم باید به افرادی مؤمن، متقی و صالح رأی دهند تا خدمتی صالحانه به نظام و انقلاب اسلامی ایفا کنند.
استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به زندگی شهید مدرس افزود: این شهید وارسته استاد و الگوی امام خمینی(ره) بود و در زمان حیات خود همواره سعی در اسلامی شدن قوانین مجلس داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبری شعار «هیهات من الذله» امام حسین(ع) در روز عاشورا را شعاری تاریخی و ماندگار در تاریخ برشمرد و تصریح کرد: قیام ملت‌های مسلمان منطقه و هر قیامی که در مقابل ظلم به پاخیزد برگرفته از شعار هیهات من‌الذله امام حسین(ع) است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیجیان با حضور خود در جنگ تحمیلی که نماد مبارزه کفر با اسلام بود توانستند عظمت اسلام را بار دیگر به جهانیان ثابت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران در قالب و شاکله بسیج با هجوم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل توانست پاسخی کوبنده به مستکبران جهان دهد و این افتخار برای ما کفایت می‌کند که خادم بسیجیان باشیم.
موسوی جزایری شعار هیهات منالذله امام حسین(ع) در روز عاشورا را شعاری تاریخی و ماندگار در تاریخ برشمرد و تأکید کرد: قیام ملت‌های مسلمان منطقه و هر قیامی که در مقابل ظلم به پاخیزد برگرفته از شعار هیهات من الذله است.
امام جمعه اهواز افزود: هر انسانی در زندگی خود می‌تواند به اندازه ظرفیتش از این مصباح‌الهدی که همانا امام حسین(ع) است بهره برد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول