اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

تمام تلاش‌مان حضور در فینال لیگ برتر والیبال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تمام تلاش‌مان حضور در فینال لیگ برتر والیبال است.

تمام تلاش‌مان حضور در فینال لیگ برتر والیبال است
بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در شهرستان آمل، با اشاره به اینکه صبح سه‌شنبه آمل را به مقصد تبریز ترک کردند، گفت: شامگاه سه‌شنبه نیز در سالن محل مسابقه در تبریز نیز تمرین داشتیم که آخرین تمرین قبل از دیدار با شهرداری بود.
وی ادامه داد: شرایط روحی، روانی و جسمانی بازیکنان کاله بسیار خوب و مطلوب است و همه چیز آماده است تا توانمندی‌های این تیم در زمین به نمایش گذاشته شود.
عطایی که سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان را برعهده دارد، تصریح کرد: تمرینات خوبی را قبل فصل با بازیکنان داشتیم و بیشتر بازیکنان به هماهنگی مطلوب تیمی و گروهی دست پیدا کردند ولی اندکی زمان لازم است تا نظری افشار، نادی و زرینی که در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند و توانستند به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست پیدا کنند نیز بیشتر با دیگر همبازی‌هایشان هماهنگ شوند.
وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه از اردوی این تیم در تهران و شرکت در تورنمنت چهارجانبه تدارکاتی راضی بودند، اذعان داشت: قبل آغاز لیگ تورنمنت بسیار مطلوبی را پشت سر گذاشتیم و در این مسابقات چهار جانبه به همه آنچه که می‌خواسیم دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران اضافه کرد: به خواسته‌های خود در این مسابقات دست پیدا کردیم و نتایج خوبی برای ما حاصل شد البته دو شکست داشتیم که نمی‌شود نام آن را شکست گذاشت زیرا دیدارها دوستانه و تدارکاتی بود. 

* مصدوم و محروم احتمالی نداریم
عطایی با اعلام اینکه همه بازیکنان برای این دیدار آماده هستند، گفت: مصدوم و یا محروم احتمالی برای رویارویی مقابل شهرداری تبریز نداریم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی فارس در مورد چگونگی رفع مصدومیت حمزه زرینی و آرش صادقیانی متذکر شد: زرینی در سفر به تهران دچار سرماخوردگی شد و هم اکنون این عارضه او از بین رفت و برای بازی امروز آماده است همچنین صادقیانی نیز از ناحیه پا در تمرینات کاله در اثر برخورد با قراء دچار مصدومیت شده که مشکل خاصی ندارد و برای حضور در مقابل شهرداری آمادگی دارد.
 
* تلاش ما کسب برتری در  نخستین بازی لیگ برتر است
وی با اعلام اینکه به نقاط ضعف و قوت خود آگاهی داریم، گفت: سعی کردیم نقاط ضعف خود را پوشش داده و نقاط قوت را تقویت کنیم.
عطایی یادآور شد: تلاش ما کسب برتری در نخستین بازی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور است.
عطایی با اشاره به اینکه انرژی لازم را برای پیروزی در تبریز داریم، خاطرنشان کرد: مطمئنا شهرداری نیز با حمایت تماشاگران برای پیروزی در زمین خود به میدان می‌آید ولی تمام تلاش ما کسب دو امتیاز لازم در خانه حریف است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول