اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد:

برگزاری یادواره 100 شهید ورزشکار/ آغاز بازی‌های لیگ برتر والیبال کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از برگزاری یادواره یکصد شهید ورزشکار این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره 100 شهید ورزشکار/ آغاز بازی‌های لیگ برتر والیبال کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشید‌پناه ظهر امروز در شورای هماهنگی ورزش این شهرستان با اشاره به اینکه نخستین یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان دهه دوم محرم برگزار می‌شود، اظهار داشت: اکثریت قریب به اتفاق این ورزشکاران در زمره سرداران شهید استان مازندران هستند.
وی با بیان اینکه نرخ‌گذاری باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان صورت گرفته است، افزود: تمام باشگاه موظف شده‌اند براساس این نرخ‌نامه وجه دریافت کنند.
جمشیدپناه با اعلام اینکه اداره بازرگانی آمل بازدید‌های دوره‌ای را برای نظارت بر نرخ‌نامه‌های باشگاه‌ها انجام می‌دهد، گفت: هنوز هستند باشگاه‌هایی که هزینه‌های بسیار بیشتری از شهروندان دریافت می‌کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه با همکاری نیروی انتظامی و شبکه بهداشت باشگاه غیرمجاز این شهرستان جمع‌آوری می‌شود، افزود: این باشگاه‌ها غیرمجاز بوده و خطراتی را برای فرهنگ و سلامت شهروندان ایجاد می‌کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تاکید بر اینکه استعدادیابی در امر ورزش می‌تواند به کشف استعدادهای این شهرستان کمک مهمی کند از آموزش و پرورش خواست زمینه‌های حضور مربیان استعدادیاب را در مدارس فراهم کند.
جمشیدپناه خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان علاوه بر اینکه می‌توانند در آینده ورزش شهرستان سهیم باشند می‌توانند در ورزش‌های دانش‌آموزی نیز موفقیت کسب کنند.
وی با اشاره به آغاز بازی‌های لیگ برتر والیبال کشور متذکر شد: تیم کاله آمل بازی‌های خود را از روز پنجشنبه در تبریز آغاز می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل اذعان داشت: با عدم حضور تیم داماش گیلان در این رقابت‌ها، تیم کاله به عنوان نماینده استان‌های شمالی در این رقابت‌ها شرکت خواهد داشت.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول