اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران خبر داد:

تمرینات منسجم کاله برای ادامه لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بعد از یک هفته استراحت بازیکنان تمرینات منسجم خود را برای ادامه قدرتمندانه لیگ برتر از سرگرفته است.

تمرینات منسجم کاله برای ادامه لیگ برتر والیبال
نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بعد از یک هفته تعطیلی و استراحت بازیکنان تمرینات منسجم خود را برای ادامه قدرتمندانه لیگ برتر از سرگرفته است.
وی افزود: کاله مازندران سه دوره پیاپی در لیگ برتر والیبال حضور دارد و در دو دوره گذشته توانسته در بین تیم‌های قدرتمند باشگاهی کشور به دو عنوان سومی دست پیدا کند.
قربانی با اعلام اینکه سه بازیکن کاله مازندران با حضور در تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جام جهانی حضور دارند، گفت: علیرضا نادی، حمزه زرینی و فرهاد نظری افشار سه بازیکن ملی‌پوش کاله مازندران هستند که هم‌اکنون در ترکیب تیم ملی قرار دارند و در مسابقات جام جهانی والیبال سال 2011 که به میزبانی کشور ژاپن در حال پیگیری است توانستند در مقابل تیم‌های قدرتمند دنیا و از جمله صربستان قهرمان اروپا درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران یادآور شد: بعد از آغاز تمرینات تیم ملی برای آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی ژاپن و حضور در این دوره از رقابت‌ها کادر فنی باشگاه کاله مازندران بازیکنان این تیم را بعد از شش هفته رقابت در لیگ برتر به استراحت یک هفته‌ای فرستاد.
وی با اعلام اینکه هم‌اکنون این تمرینات به صورت منسجم زیر نظر بهروز عطایی سرمربی این تیم و دستیارانش در سالن ورزشی نشاط و سالن 2هزار نفری پیامبر اعظم(ع) این شهرستان دنبال می‌شود، بیان داشت: تعطیلی بیش از یک ماهه لیگ برتر به خاطر تیم ملی در مسابقات جهانی می‌تواند برای تیم‌ها بسیار مهم باشد و کادر فنی و سرمربیان بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش داده و نقاط قوت را تقویت کنند.
قربانی با اشاره به جدول رقابت‌های این دوره از مسابقات تصریح کرد: کاله مازندران پس از سایپای البرز صدرنشین در رتبه دوم جدول جای دارد و تیم‌های پیکان، شهرداری ارومیه، گیتی پسند و شهرداری ارومیه رده‌های سوم تا ششم را از آن خود کردند.
وی با اعلام اینکه کاله مازندران با سپری شدن شش هفته از لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های بدون شکست است، اذعان داشت: کاله مازندران توانست تیم‌های شهرداری تبریز، هاوش گنبد کاووس، پیکان تهران، مناطق نفت خیز جنوب، میزان خراسان رضوی و پیشگامان کویر یزد را با شکست روبرو کند.
تیم والیبال کاله مازندران 20 آذرماه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان میزبان شهرداری ارومیه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول