اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران:

رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر والیبال به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر والیبال به تعویق افتاد.

رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر والیبال به تعویق افتاد
نعمت قربانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل با اعلام این خبر بیان داشت: مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار بود بعد از مسابقات جام جهانی 2011 کشور ژاپن و بازگشت بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های لیگ برتری 20 آذر ماه برگزار شود.
وی افزود: مسئولان سه تیم لیگ برتری کاله مازندران، پیکان تهران و گیتی‌پسند اصفهان درخواست برگزاری هفته هفتم این دوره از رقابت‌ها را با یک هفته تاخیر داشتند که به دلیل تاخیر در بازگشت تیم ملی و اعضای آن به کشورمان به زمان دیگری موکول شده و این امر با موافقت فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برتر روبه‌رو شد.
قربانی با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعیه فدراسیون والیبال هفته هفتم لیگ برتر در روز یک‌شنبه 18 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این هفته کاله مازندران میزبان شهرداری ارومیه است و از این تیم در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم این شهرستان میزبانی می‌کند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران با بیان اینکه هفته هشتم لیگ برتر والیبال طبق برنامه اعلام شده فدراسیون دنبال می‌شود، گفت: کاله مازندران بعد از تعطیلات چهارشنبه 23 آذر ماه در تهران به مصاف تیم بانک کشاورزی می‌رود.
وی با اشاره به اینکه سه بازیکن تیم کاله مازندران در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال کشورمان حضور داشتند، بیان کرد: فرهاد نظری افشار، علیرضا نادی و حمزه زرینی سه بازیکن تنها نماینده لیگ برتری مازندران حاضر در ترکیب تیم ملی والیبال مسابقات جهانی ژاپن بودند که درخشش خوبی از خود داشته و حتی علیرضا نادی جز سه دفاع برتر دنیا لقب گرفت.
به گزارش فارس، با موکول شدن زمان برگزاری هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به 18 دی ماه سال جاری که کاله مازندران در آمل میزبان شهرداری ارومیه است، در هفته هشتم لیگ برتر تنها نماینده مازندران باید عصر چهارشنبه 23 آذر ماه به تهران رفته و مقابل بانک کشاورزی صف‌آرایی کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول