اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائمی در گفت‌وگو با فارس:

قرعه سختی در لیگ برتر والیبال داشتیم

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال هاوش گنبد گفت: با قرعه سختی در ابتدای لیگ برتر والیبال روبه‌رو شدیم.

قرعه سختی در لیگ برتر والیبال داشتیم
فرهاد قائمی که از جوان‌ترین والیبالیست‌های تیم ملی والیبال و تیم کنبدی هوش است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: رویارویی با پیکان و کاله مازندران که از مدعیان قهرمانی هستند برایمان خیلی سخت بود و هر دو دیدار را نیز خارج خانه برگزار کردیم.
قائمی با تبریک پیروزی کاله مازندران در آمل به کادر مربیگری و بازیکنان تصریح کرد: تیم هاوش تیمی بسیار جوان است و هفته‌های آینده به ایده‌آل خود می‌رسد.
بازیکن ملی پوش تیم والیبال هاوش گنبد در آنالیز دیدار کاله و هاوش دو رقبای شمالی والیبال کشورمان گفت: دو تیم بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند و ما در این دیدار مستحق باخت نبودیم.
وی ادامه داد: هنوز تیم‌ها آن گونه که انتظار داریم جا نیافته‌اند، زیرا در ابتدای لیگ برتر هستیم و وقت لازم است تا ترکیب تیم‌ها ایده‌آل شود.
قائمی با بیان اینکه در مقابل پیکان و کاله بازی را به اشتباهات ناچیزی واگذار کردیم، گفت: امیدواریم در بازی‌های بعدی جبران کنیم همچنین در بازی‌های اول نمی‌شود در مورد کیفیت و کمیت تیم‌ها نظر داد و قضاوت کرد.
این بازیکن با اشاره به اینکه بازیکن اصلی این تیم در مصدومیت به سر می برد، یادآور شد: رئوفی از بازیکنان موثر تیم هاوش است که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و برای تیم در این امر مشکلی ایجاد شده است.
قائمی با اعلام اینکه در مقابل کاله بازی در پوان‌های حساس واگذار کردیم، تاکید کرد: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و در مقابل کاله حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول