اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر:

انتقال بیمار به بیمارستان وظیفه همیشگی اورژانس نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر گفت: بیشتر دلیل نارضایتی مردم از وضعیت اورژانس انتقال ندادن بیمار به بیمارستان است در حالی که این وظیفه همیشگی اورژانس نیست.

انتقال بیمار به بیمارستان وظیفه همیشگی اورژانس نیست
مریم محمدی مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی که از مردم خمینی‌شهر در زمینه کیفیت اورژانس این شهرستان گرفته شد، دلیل نارضایتی مردم از وضعیت اورژانس انتقال ندادن بیمار به بیمارستان مطرح شد که این وظیفه همیشگی اورژانس نیست.
وی افزود: نارضایتی مردم از کیفیت خدمات اورژانس خمینی‌شهر بیشتر به دلیل عدم آشنایی آنها به وظایف و رسالت‌های 115 بوده است.
وی بیان داشت: بر اساس نظرسنجی پیامکی انجام شده در آبان سال جاری، 83درصد مردم از خدمات اورژانس 115 شهرستان خمینی‌شهر رضایت کامل دارند.
سرپرست فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر با اشاره به اینکه سامانه‌ پیام کوتاه اورژانس 115 خمینی‌شهر در شهریور امسال راه‌اندازی شد، گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر در آبان سال جاری برای نظرسنجی در زمینه‌ رضایت‌مندی افرادی که از خدمات اورژانس 115 استفاده‌ کرده‌اند، اقدام کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا به صورت هفتگی شماره همراه کسانی که با 115 تماس گرفته بودند جمع‌آوری شده و به صورت خودکار با ارسال پیامک میزان رضایت‌مندی آنها از خدمات اورژانس 115 پرسیده می‌شد.
محمدی مسعودی با اشاره به اینکه 43درصد از مخاطبان به پیامک پاسخ دادند، تصریح کرد: طبق نظرسنجی انجام شده 83 درصد گزینه‌ عالی و خوب، دو درصد متوسط، شش درصد بد و 9 درصد گزینه‌ ضعیف را انتخاب کردند که این آمار بیانگر رضایتمندی 83 درصدی مردم از خدمات اورژانس 115 خمینی‌شهر است.
وی افزود: در ادامه همچنین با افرادی که گزینه‌های بد و ضعیف را انتخاب کرده بودند تماس گرفته شد و متوجه شدیم که دلیل انتخاب آنها آشنا نبودن به وظایف و رسالت‌های 115 بوده و در بیشتر موارد عنوان می‌کردند که دلیل نارضایتی آنها انتقال ندادن بیمارشان به بیمارستان بوده است.
سرپرست فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر اظهار داشت: تکنسین‌های اورژانس 115 باید پس از حضور بر بالین بیمار یا مصدوم، علائم حیاتی، وضعیت و سوابق بیماری وی را بررسی کرده و در صورت نیاز و ضرورت پس از مشورت با پزشک اتاق فرمان، فرد را به بیمارستان انتقال دهند، در غیر این‌ صورت با هماهنگی اتاق فرمان اورژانس باید اقدام به راهنمایی بیمار و همراهان کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول