اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

عملکرد اورژانس جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد مطلوب است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عملکرد اورژانس بین جاده‌ای این استان را در راستای خدمات‌رسانی به مردم و انجام وظایف محوله مطلوب ارزیابی کرد.

عملکرد اورژانس جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسام‌الدین نبوی‌زاده صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز بهداشتی درمانی روستای کریک از توابع شهرستان دنا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دانشگاه در راستای سیاست‌های دولت عدالت‌محور مبنی بر توسعه فضاهای بهداشتی در مناطق روستایی، محروم و صعب‌العبور برنامه‌های عمرانی خود را پیگیری می‌کند.
نبوی‌زاده با بیان اینکه خیرین در راستای توسعه مراکز بهداشتی در مناطق محروم این استان می‌توانند بهترین یاور دانشگاه علوم پزشکی باشند، ابراز داشت:‌ در این راستا باید خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی که توسط دانشگاه با کمک خیرین ساخته می‌شود ملکی شناخته شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد پزشک خانواده را بهترین نوع خدمت در حوزه سلامت و بهداشت دانست و گفت: مقوله پزشک خانواده یکی رویکردهای خوب دولت برای رسیدن به مقوله عدالت‌محوری در نظام جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت است.
وی به کارهای انجام شده در حوزه سلامت این استان در چند مدت اخیر اشاره کرد و افزود: در همین راستا و برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم، فاز اول زایشگاه یاسوج به زودی افتتاح می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به زودی سیستم ماموگرافی و رادیولوژی‌های بیمارستان‌ها دیجیتالی خواهند شد و در کنار آن بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها که به وسیله این دستگاه‌ها قابل پیش‌بینی نبود، برطرف می‌شود.
این مسئول از عملکرد مثبت اورژانس‌های بین راهی این استان سخن به میان آورد و ابراز داشت: هر چند ممکن است نواقصی نیز در کار باشد که ناشی از فقدان برخی استانداردها بوده ولی این مجموعه وظیفه خود را اکنون به خوبی و با دقت و سرعت انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول