اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود پزشک عمومی؛

ظرفیت بیمارستان رجایی گچساران جوابگوی خدمات اورژانسی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: به دلیل کمبود پزشک عمومی ظرفیت بیمارستان رجایی گچساران جوابگوی خدمات اورژانسی نیست.

ظرفیت بیمارستان رجایی گچساران جوابگوی خدمات اورژانسی نیست
سید طاهر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به حجم بالای بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون این بیمارستان به صورت شبانه‌روزی شاهد مراجعه بیماران و مصدومانی از بیشتر نقاط شهر گچساران و روستاهای اطراف است اما، کمبود پزشک عمومی تا حدی بر خدمات‌دهی مناسب در این بیماران تاثیر گذاشته است.
وی کمبود پزشک عمومی را یکی از مشکلات اصلی بیمارستان شهید رجایی گچساران عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه بخش اورژانس این بیمارستان هر روزه شاهد مراجعه بیماران زیادی از نقاط مختلف این شهر است، از یک ماه پیش اقدام به جداسازی بخش سرپایی از اورژانس کردیم.
حسینی با بیان اینکه بخش سرپایی از ساعت 14 به بعد به صورت جداگانه و به صورت دو شیفت کاری در حال خدمات دهی به مراجعه کنندگان است، افزود: بیمارانی که نیاز به خدمات سرپایی دارند به بخش سرپایی و بیمارانی که نیاز به خدمات اورژانسی دارند به بخش اورژانس منتقل می‌شوند که این تفکیک تا حدی توانسته مشکلات ما را در این زمینه کم کند.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران با اشاره به درخواست‌های خود مبنی بر اختصاص پزشک عمومی به این بیمارستان عنوان کرد: در صورت وجود پزشک این بخش می‌تواند سه شیفته و به صورت شبانه‌روزی به مراجعه کنندگان خدمات دهی کند.
حسینی ظرفیت کنونی این بیمارستان را پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان اورژانسی ندانست و گفت: بیمارستان شهید رجایی گچساران نیاز مبرم به پزشک عمومی دارد که در همین راستا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری قول مساعد داده است.
وی به حضور پزشکان تازه کار در نخستین سال کاری خود در روستاها طبق بخشنامه دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی این استان می‌تواند با جایگزین کردن پزشکان جدید، در خصوص انتقال پزشکانی که هم اکنون در روستاها مشغول خدمات‌دهی هستند به این بیمارستان، خدمات‌رسانی را تسهیل کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول