اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

زمان حضور اورژانس بر بالین بیمار استاندارد شد/ مازندران دستگاه اجرایی برتر شناخته شد‌

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه از بین 120 دستگاه اجرایی، علوم پزشکی استان سال‌ جاری به عنوان دستگاه برتر معرفی شد از استاندارد شدن زمان حضور اورژانس بر بالین بیمار به عنوان یکی از این شاخصه‌های موفقیت یاد کرد.

زمان حضور اورژانس بر بالین بیمار استاندارد شد/  مازندران دستگاه اجرایی برتر شناخته شد‌
 محمدمهدی ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ارتقای شاخص خدمات عمومی و اختصاصی در ارائه خدمات به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و از سوی استاندار مازندران مورد تجلیل قرار گرفت.
ناصحی در مورد ارتقای شاخص‌های عمومی گفت: تکریم ارباب رجوع، نحوه برخورد سازمان با مراجعه کنندگان، پذیرش پیشنهادها و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی استان از مواردی بوده است که دانشگاه علوم پزشکی با رعایت آن به این رتبه دست یافته است.
 وی با اشاره به اینکه در بخش تخصصی نیز این دانشگاه موفق به کسب عنوان و برتر شد، اظهار داشت: در  بخش خدمات اورژانس، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ایجاد تخت‌های درمانی تخصصی و عمومی در استان، کاهش میزان مرگ و میر مادر و نوزاد، توجه به آموزش، ارائه خدمات مطلوب آموزشی به دانشگاه‌ از مواردی بوده است که دانشگاه علوم پزشکی به آن اهتمام داشته است.
 قائم مقام وزیر بهداشت با اعلام اینکه شاخص رسیدن اورژانس بر بالین بیمار در استان کاهش یافته است، تصریح کرد: زمان حضور اورژانس بر بالین بیمار در مازندران به حد استاندارد رسیده است و تا حدودی از میانگین کشوری نیز فراتر رفته است.  
وی با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در طرح اردوهای هجرت سه بسیج سازندگی گفت: در این بخش نیز دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و احداث خانه‌های بهداشت همکاری مناسبی با بسیج سازندگی داشته است و در این بخش نیز حائز رتبه برتر شده است.
ناصحی در پاسخ به سئوالی در مورد افزایش برگزاری همایش‌ها در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اینکه این همایش‌ها ممکن است ارائه خدمات مطلوب را با کاهش مواجه کند، ابراز داشت: برگزاری همایش‌ها هیچگاه موجب نشده است که ارائه خدمات به کسانی که نیازمند ارائه خدمت از این دستگاه هستند، تحت شعاع قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه هدف این همایش‌ها تبادل علمی، تخصصی و معرفی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کشور، معرفی نیازها و شاخص‌های این دانشگاه بوده است، تصریح کرد: به عنوان نمونه همایشی که هفته گذشته با حضور متخصصان مغز و اعصاب کشور برگزار شده است از لحاظ علمی به دلیل تبادل افکار و ارائه مقالات علمی در پیشبرد فعالیت‌های درمانی پزشکان این استان نقش موثری خواهد داشت.
‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه همایشی که دیروز و امروز با عنوان قرآن و سلامت نیز در حال برگزاری است یک تکلیفی بوده است که از سال گذشته تعیین شده بود، خاطرنشان کرد: با برگزاری این همایش‌ها روند ارائه خدمات تاخیر نمی‌افتد و اگر تاخیری در ارائه خدمات با این همایش‌ها اتفاق می‌افتاد این دانشگاه در بین 120 دستگاه اجرایی استان رتبه برتر شناخته نمی‌شد.
وی گفت: این همایش‌ها در تقویت فضای علمی، خدماتی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اثر مثبت داشته است.
به گزارش فارس، در آخرین جلسه شورای اداری استان مازندران که چند روز گذشته با حضور وزیر اقتصاد در استانداری مازندران تشکیل شد، استاندار مازندران از چند دستگاه اجرایی مازندران از جمله دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارائه خدمات مطلوب قدردانی کرد.
‌انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول