اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

بازدید سرزده کمیته نظارت بر اورژانس‌ها از بیمارستان پلدختر

خبرگزاری فارس: بازدید سرزده کمیته نظارت بر اورژانس‌ها از بیمارستان پلدختر صورت گرفت.

بازدید سرزده کمیته نظارت بر اورژانس‌ها از بیمارستان پلدختر
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اعضای کمیته پنج نفره نظارت بر اورژانس بیمارستان‌ها، این‌ بار با بازدید از اورژانس بیمارستان شهرستان پلدختر از روند رسیدگی و فضای فیزیکی این اورژانس باخبر شدند.
کمیته فوق، این هفته از اورژانس‌های بیمارستان کوهدشت و شهدای عشایر خرم‌آباد به طور سر زده بازدید به عمل آورده است.
در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر ضمن رضایت‌مندی از فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان پلدختر، گفت: نبود پزشک جراح در بیمارستان که موجب نارضایتی بیماران شده بود تأمین شده است.
اردشیر شیخ آزادی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات ساخت پنج بیمارستان در لرستان در دست اقدام است، اظهار داشت: با راه‌اندازی بیمارستان شهید رحیمی با ظرفیت 220 تخت در آینده نزدیک بخش اعظمی از مشکلات درمانی استان رفع می‌شود.
شیخ آزادی از ساخت بیمارستان‌های الیگودرز، بروجرد، شهدای عشایر و هفتم تیر در دو سال آینده خبر داد و گفت: مجوز سه بیمارستان دیگر صادر شده است، که با ساخت آن‌ها وضعیت حوزه درمان در لرستان به سمت بسیار خوبی پیش می‌رود.
در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم با بیان اینکه در لرستان به اعضای هر یک هزار نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد، گفت: با توجه به محروم بودن منطقه برای استفاده از بخش خصوصی طی دو سال آینده به نرم کشوری می‌رسیم.
سیاوش بیرانوند تعداد تخت‌های اورژانسی در لرستان  را 200 تخت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 500 تخت بیمارستانی در بیمارستان‌های خصوصی لرستان وجود دارد.
وی تصریح کرد: در یک سال گذشته بیش از یک میلیون نفر به اورژانس‌های لرستان مراجعه کرده‌اند که مورد معاینه قرار گرفتند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال 30 تخت ویژه icu-ccu-nicu در بیمارستان‌های لرستان راه‌اندازی شده، تاپایان سال 90 از افزایش بیست تخت دیگر خبر داد.
بیرانوند تعداد عمل جراحی در سال 90را 60 هزار عمل اعلام کرد و گفت: این تعداد عمل جراحی در کشور کم‌نظیر است که با کیفیت بالایی در حال انجام است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول