اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا صورت گرفت؛

افتتاح اورژانس خاتم‌الانبیا بیمارستان امام خمینی دهدشت

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان و فرماندهان ارشد قرارگاه خاتم‌الانبیا در دهدشت برگزار شد، ساختمان اورژانس خاتم بیمارستان امام خمینی این شهر افتتاح شد.

افتتاح اورژانس خاتم‌الانبیا بیمارستان امام خمینی دهدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، فرمانده ارشد قرارگاه خاتم‌الانبیا پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان اورژانس خاتم بیمارستان امام خمینی دهدشت، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: خداوند انسان را آفرید و تمام موجودات را برای بهره‌گیری انسان خلق کرد و او را دعوت به عبادت نمود.
سردار عدل هاشمی افزود: ما در دنیا مکلفیم و مسئول و در قبال تکلیف وظایفی دارم و در قبال مسئولیت‌ها باید پاسخگو باشیم.

*مردم کهگیلویه و بویراحمد نمود عینی هستند
جانشین فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: در مقایسه با دیگر استان‌ها خدمت به مردم شریف این استان لذت‌بخش‌تر است، زیرا این مردم در تمام صحنه‌ها حضور داشته و اگر بخواهیم بسیج را تعریف کنیم همین مردم هستند.
وی افزود: جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی به مردمان این خطه داشته ولی به علت وجود نابسامانی‌هایی که در شهرستان‌ها وجود داشته این خدمات به درستی معلوم نیست.
هاشمی با اشاره به کار ساخت اورژانس خاتم شهر دهدشت گفت: ساختمان این اورژانس تمام شده، کار موتورخانه آن با اعتبار حدود یک میلیارد تومان رو به اتمام است که اکنون بحث تجهیز آن را داریم و به‌زودی با همکاری وزارت بهداشت همه مراحل آن به اتمام می‌رسد.
هاشمی در ادامه به کمبود امکانات و پزشکان متخصص در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: باید بستر را برای حضور بیشتر متخصصان فراهم کنیم تا با اشتیاق به این شهرستان بیایند و به مردم خدمت کنند.
وی گفت: مشکل دیگر نبود مرکز ام‌.ار.‌ای در شهرستان کهگیلویه است که نیاز فوری به برآورده کردن این نیاز داریم.
در این مراسم فرماندار کهگیلویه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج اگر روزی درگیر جهاد سختی بود امروز در جبهه‌ای دیگر تلاش و خدمت می‌کند.
ناصر رضایی ابراز داشت: امروز چه در بعد سلامت و چه در بعد فرهنگی و در هر زمینه‌ای که نگاه کنیم ردپای بسیج مشهود است که این مفهوم بسیج و بسیجی بودن است.
رضایی افزود: فعالیت‌های بسیج در همه زمینه‌ها همواره پاک، سالم، ثمر‌بخش و تاثیرگذار بوده و ما امروزه به عینه شاهد این موضوع هستیم.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اکنون وظیفه داریم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب بتوانیم تفکر بسیجی را ادامه دهیم.
این مسئول عالی شهرستان کهگیلویه در ادامه از سردار عدل هاشمی به‌خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی وی برای شهرستان کهگیلویه قدردانی کرد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول