اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

کاهش رابطه با انگلیس خدمتی بزرگ به کشور بود

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه مجلس تبلور اراده مردم است، گفت: کاهش رابطه با انگلیس بهترین عیدی مجلس به مردم و خدمتی بزرگ به کشور بود.

کاهش رابطه با انگلیس خدمتی بزرگ به کشور بود
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: مجلس خانه ملت است و به تعبیر حضرت امام عصاره ملت یعنی نمایندگان ملت در مجلس که محور همه تصمیم‌گیری‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جاودانگی شهید مدرس خاطرنشان کرد: مدرس نماینده به حق ملت بود و در دفاع از حقوق ملت ایران و پافشاری بر حقوق مردم به شهادت رسید.
بزرگواری با برشمردن برخی از صفات مدرس تصریح کرد: شهید مدرس برخاسته از حوزه بود جایی که همیشه محل نشر و ترویج افکار دینی و فرهنگ اسلامی ما بوده است.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمله شهید مدرس که "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما" بیان داشت: در دین اسلام آن‌گونه که خود پیامبر به‌عنوان هادی و مرشد بشریت از جانب خدا بود، حکومت تشکیل داد و ائمه هدی به پیروی از پیامبر در راستای پیشبرد اهداف اسلام تشکیل حکومت دادند و سیاست‌های خود را پیاده کردند.
 بزرگواری در ادامه گفت: در جامعه امروزی ما و نظام اسلامی، این امر تبلور پیدا کرد و حضرت امام (ره) توانست این شعار را به ‌صورت عملی پیاده کند.
وی افزود: هم‌اکنون در دنیا این موضوع که سیاست و دیانت باید باهم و توام باشند جواب داده و بیداری اسلامی بر این اساس تعبیر می‌شود.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مفتخریم که در مجلس و در جایگاهی که شهید مدرس ایثار می‌کرد در خدمت مردم و خدمتگزار مردم باشیم که امیدواریم بتوانیم رهرو خوبی برای ادامه راه مدرس در مجلس باشیم.
بزرگواری با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در رابطه با قطع ارتباط با انگلیس افزود: تصویب مصوبه کاهش ارتباط با انگلیس در واقع عیدی نمایندگان در آستانه سالروز مجلس به ملت و خدمتی بزرگ به کشور بود.
وی افزود: این مصوبه به این دلیل در دستور کار مجلس قرار گرفت که دولت مکار انگلیس طی 50 سال اخیر یکی از کشورهایی بود که بیشترین خیانت‌ها را به ملت ما روا داشت و همواره سد راه پیشرفت و ترقی ایران بود.
‌انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول