اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراز خرسندی آیت‌الله ممدوحی از تعطیلی سفارت تهران در انگلیس؛

قطع رابطه با انگلیس آرزوی دیرینه ملت است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز خرسندی از تعطیلی سفارت ایران در انگلیس گفت: مردم در آرزوی قطع روابط با انگلیس به سر می‌برند.

قطع رابطه با انگلیس آرزوی دیرینه ملت است
آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدام دانشجویان در تسخیر سفارت انگلیس در تهران، اظهار کرد: این اقدام دانشجویان برخاسته از اراده توده‌های ملت ایران است.
وی تصریح کرد: حرکت دانشجویان به انگلیسی‌ها فهماند که مردم از تقلب‌ها و توطئه‌های آنان به تنگ آمده‌اند و دیگر ایادی این کشور مستبد را در کشور خودشان تحمل نمی‌کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: این خشم انقلابی ملت بزرگ ایران بود که در طول سال‌ها خاموش مانده بود و یک‌مرتبه خروشید.
وی با اشاره به اینکه درخواست اخراج سفیر انگلیس از ایران از اراده مردم شکل گرفته است، افزود: البته حراست از سفارتخانه یک کشور بیگانه به عهده حاکمیت کشور است اما این موضوع از ارزش عمل خودجوش دانشجویان نمی‌کاهد.
ممدوحی با اشاره به اخراج سفیر و دیپلمات‌های ایرانی از انگلیس ادامه داد: ملت ایران در آرزوی قطع روابط خود با انگلیس به سر می‌برد و اینگونه اقدامات در اراده ملت خللی ایجاد نمی‌کند.
وی خاطرنشان کرد: رابطه کشور ما با انگلیس تا به حال نفعی به حال ما نداشته است و دولت باید از قطع این رابطه استقبال کند چراکه این موضوع نه تنها موجب نگرانی نیست بلکه برکات بسیاری هم برای ملت ما خواهد داشت.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انگلیس و آمریکا امروز در بدترین شرایط قرار دارند به نحوی که حتی قدرت تعقل در امور سیاسی خود را از دست داده‌اند.
وی گفت: در این دوره که انگلیس و آمریکا غرق در گرفتاری هستند، مشیت خداوند، آنها را به درگیری‌های جدید با ملت‌ها می‌کشاند تا به شکست نهایی نزدیک کند.
ممدوحی تصریح کرد: در شرایطی که خروش عظیم ملت‌ها علیه دولت‌های استکباری منطقه به راه افتاده این دولت‌ها در انفعالی‌ترین موضع سال‌های گذشته خود قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: تحلیل گران نیز به این موضوع اعتراف دارند در شرایطی که انگلیس غرق در گرفتاری، فساد و بی‌نظمی داخلی است مقابله با کشور بزرگی مانند ایران نمی‌تواند برایش مفید باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: تحولات امروز نشان می‌دهد که این دولت‌ها در سراشیبی سقوط قرار‌گرفته و دیگر توانایی مدیریت بحران‌هایی را که برایشان اتفاق می‌افتد را ندارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول