اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه فارس:

تحقیر دولت انگلیس مرهمی بر زخم‌ها بود

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان فارس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیر دولت انگلیس درمانی بر دردها و مرهمی بر زخم‌ها بود.

تحقیر دولت انگلیس مرهمی بر زخم‌ها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه استان فارس به مناسبت تسخیر سفارت انگلیس آمده است: خاموش باد شعله سرکش تکبر نظام سلطنتی و نژاد‌پرست انگلیس و بسته باد دهان یاوه‌گوی نخست وزیر و وزیر و وکیل انگلیس و شرم بر این همه گستاخی باد.
این بیانیه افزوده است: انگلیس، این بزرگ متحجر دنیا، کشوری که هنوز بین انتخاب سلطنت یا دموکراسی، تردید کرده است، چگونه می‌تواند در مورد ایران و حقوق مسلم آن تصمیم‌گیری کند و چگونه به خود اجازه تحریم می دهد و با چه جرأتی، ایران اسلامی ما را تهدید می‌کند، نظامی که با ملت معترض خود، خصمانه‌ترین رفتارها را دارد، چگونه می‌تواند در شورای امنیت جای داشته باشد، او که به حقوق اولیه ملت خود و به امنیت آنها پایبند نیست.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان فارس تصریح کرده است: چگونه است که به راحتی هرچه تمام‌تر قطعنامه برای خیال‌پردازی‌هایشان صادر می‌کنند، اما در برابر کلاهک‌های هسته‌ای خودشان لکنت زبان گرفته‌اند و چگونه است که با وقاحت تمام سخن از ترور عزیزان ملت ایران می‌کنند و قطعنامه‌ای نیز برایشان صادر نمی‌شود و چگونه است که با بی‌شرمی سخن از ریشه‌کن کردن ملت ایران می‌رانند و هنوز خود را ضامن امنیت دنیا می‌دانند، آنها که خود بزرگترین تهدید کننده‌های امنیت دنیایند.
این بیانیه تصریح کرده است: بی‌شک حضور انگلیس در ایران یادآور سال‌ها تحقیر و توطئه است و اگر گزارشی از تمام اعمال انگلیس جنایتکار از زمان ورودش به ایران تا سال جاری تهیه شود، انواع و اقسام فریبکاری‌ها، بی‌صفتی‌ها و خباثت‌ها به چشم می‌خورد، آنگونه که قلم از نوشتن شرم می کند و شرح آن تمام نمی‌شود.
افسران مقابله با جنگ نرم در دانشگاه‌های استان فارس بیان داشته‌اند: چگونه ممکن است در کشوری که بارگاه امام رضا (ع) را دارد و با خون شهدای عزیزمان رنگین شده است، سفارت نحس انگلیس نیز وجود داشته باشد و هر کسی می‌داند که جمع نقیضین محال است و برای این درد، درمانی از جنس دانشجویان خط امام 13 آبان 58، درمانی به رنگ رئیسعلی دلواری، درمانی در خط مستقیم ولایت را باید.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان فارس خاطرنشان کرده است: تحقیر دولت انگلیس درمانی بود بر دردها، مرهمی بود بر زخم‌ها، فریاد فروخفته‌ای بود که تاب ماندن نداشت و برون افتاد، نشانه‌ای بود برای انگلیس که خود را محبوب ملت ایران می‌دانست و در روزگار فتنه، به خیال خام خود، در آتش براندازی می‌دمید و چه سعادتی بالاتر از این که این تحقیر به دست دانشجویان مسلمان و ولایتمدار رخ دهد چراکه هنوز غبار غم از دست دادن شهید بزرگوار، شهید شهریاری بر چهره‌مان است.
این بیانیه ابراز داشته است: هنوز غبار غم از دست دادن شهید بزرگوار، شهید شهریاری بر چهره‌مان است و به یاد داریم تنها چند روز قبل از عروجش، جان ساورز خبیث از برنامه‌ای شوم برای ترور دانشمندانمان خبر داد و آری، مگر می‌توان فراموش کرد و بی‌گمان این حرکت مردم در دهه نخست محرم، پیامی بود با مضمون هیهات من‌الذله و مرگ بر هرچه دون‌پایگی و حیوان صفتی است.
این بیانیه اضافه کرده است: نزدیکی این حرکت به روز 16 آذر به خوبی این موضوع را روشن می‌سازد که فضای ملت ایران و به طور اخص قشر فرهیخته آن، یعنی دانشجویان، پر است از بغض نسبت به استکبار، پر است از شعار مرگ بر تبعیض و استکبار و استعمار و حرکت پربرکت ملت ایران در روزهای اخیر، خود بازگوی سال‌ها ظلمی است که از روباه پیر به یادگار دارند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه استان فارس خاطرنشان کرده است: کوتوله‌های سیاسی دنیا آیا به یاد دارند ربوده شدن احمد توسلی‌ها را، آیا به یاد دارند شهادت دو تن از دیپلمات‌ها را در سفارت ایران در لندن و کدام یک با عرف دیپلماتیک هم‌خوان و هم‌خط است و چرا سرنوشت هیچ کدام مشخص نیست و قلدری رژیم متعفن صهیونیستی در عدم پاسخگویی مثال زدنی است.
دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فارس در پایان تصریح کرده‌اند: غرب جنایتکار بداند، آمریکا و اسرائیل بدانند، تهدید و تحریم بر ایران اسلامی اثری نداشته و ندارد و ما هنوز نیز عاشورا داریم، هر جا را کربلا می‌پنداریم، ما از نسل حسینیم، قدرتمان درایمان است، آنجا که سربازانتان در برابرش زانو می زنند و اگر راستش را بخواهید جنگ با ما سخت‌ترین کار عالم برای شما است، از این رو ما دانشجویان به تهدیدها و گزافه‌گویی‌های مقامات انگلیسی، آمریکایی و اروپایی نه تنها اعتنا نمی‌کنیم، بلکه جیغ بنفش آن‌ها را از سر عجز می‌دانیم و همچنین از سیستم قضایی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به موضوع باغ قلهک که به ناحق غصب شده است، رسیدگی کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول