اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رفتار خصمانه انگلیس موجب خروش انقلابی جوانان ایرانی شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به سران رژیم سلطنتی انگلیس گفت: مراقب رفتار خود باشید تا با خروش انقلابی ملت ایران مواجه نشوید چرا که عامل این اقدام رفتار خصمانه انگلیس بود.

رفتار خصمانه انگلیس موجب خروش انقلابی جوانان ایرانی شد
زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ملت ایران سه دهه قبل یک حاکم دست‌نشانده انگلیس و آمریکا را از کشور بیرون و با این کار نظر خود را نسبت به غرب بیان کرد.
وی افزود: اگر حکام بریتانیا خود را به خواب نمی‌زدند، به طور صریح نظر ملت ایران را می‌فهمیدند و دست از دسیسه و توطئه بر می‌داشتند.
این مسئول ادامه داد: متاسفانه غربی‌ها و در راس آنها آمریکا و انگلیس بنای تعامل و همکاری با ملت ایران را نداشته و بیشتر دوست دارند در منطقه آشوب‌آفرینی کنند.
الهیان تاکید کرد: به طور قطع در چنین شرایطی مردم ایران که همواره حامی اسلام، انقلاب و ولایت هستند، خاموش نمانده و پاسخ دسیسه‌ها و توطئه‌های اجانب را قاطعانه داده و می‌دهند.
وی ادامه داد: طی سه دهه اخیر ملت ایران بارها در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های غرب ایستادگی کرده و متاسفانه سران غرب از گذشته درس نمی‌گیرند.
نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان بسیجی در مقابل سفارت انگلیس اشاره کرد و گفت: غربی‌ها هرگونه بخواهند می‌توانند این تجمع و ورود دانشجویان به سفارت را تعبیر کنند.
الهیان گفت: مهم پاسخ این سوال است که چرا دانشجویان ایرانی چنین کاری کرده و برای تسخیر سفارت انگلیس وارد عمل شدند.
وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع رفتار خصمانه انگلیس با ایران عامل اصلی این اتفاق بود و انگلیس باید از این پس بیش از گذشته مراقب رفتار و گفتار خود در قبال ایران باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول