اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

نگاه ستاد طرح تحول اجتماعی پیشگیری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، خانواده پایدار را عامل مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی هم چون طلاق و اعتیاد دانست و گفت: نگاه ستاد طرح تحول اجتماعی در ابتدا پیشگیری است.

نگاه ستاد طرح تحول اجتماعی پیشگیری است
علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه همایش منطقه‌ای طرح تحول اجتماعی سه استان شمالی کشور در شهرستان محمودآباد اظهار داشت: طرح تحول که مورد تاکید ریاست جمهور و از مصوبات شورای اجتماعی که ریاست آن نیز به عهده عالی‌ترین مقام دولت است با هدف تقویت و ارتقای فرهنگ عمومی که در نظام اسلامی ما یک نظام دینی است شکل گرفته تا رفتارها و آموزه‌های دینی را در جامعه تقویت کند و از طرفی هم آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
جمشیدی با اشاره به اینکه تحکیم خانواده، قانون‌گرایی، انضباط اجتماعی، کسب روزی حلال و ایجاد نشاط عمومی و اجتماعی از جمله امور و مولفه‌هایی است که باید در طرح تحول اجتماعی به آن توجه شود، ابراز داشت: برای ایجاد این تحول باید کارگروه‌هایی بر اساس اولویت مشخص شده شکل گیرد و مصوبات و پیگیری اجرای آن در دستور کار باشد
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان وجود یک خانواده پایدار را بسیار موثر در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد دانست و بر تقویت پایداری خانواده‌ها تاکید کرد.
جمشیدی خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت خاصی در زمینه تحول اجتماعی دارا هستند و اگر بتوانیم با ساماندهی و فعال کردن کارگروه‌ها، دستگاه‌های فرهنگی را مجاب به انجام مأموریت‌های مدنظر کنیم کمک شایانی به تحول اجتماعی در جامعه کردیم.
معاون استاندار گلستان با توصیف دین‌مداری و دین‌محوری مردم کشورمان ابراز امیدواری کرد: نهادهای دارای رسالت شاخص فرهنگی با همگرایی و هم افزایی بتوانند نقش پررنگی را در کاهش آسیب‌های احتمالی اجتماعی ایفا کنند و نگاه ستاد طرح تحول اجتماعی در ابتدا پیشگیری است و نهایتاً درمان و مقابله با آسیب‌ها و رویکرد تحول اجتماعی به واقع پیشگیرانه  و فرهنگی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول