اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دلیجان آغاز به کار کرد؛

کارگاه آموزشی تسهیل‌گری پایگاه‌های سلامت اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلیجان از آغاز به کار کارگاه آموزشی تسهیل‌گری پایگاه‌های سلامت اجتماعی از امروز در این شهرستان خبر داد.

کارگاه آموزشی تسهیل‌گری پایگاه‌های سلامت اجتماعی
احمد خاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از آغاز به کار کارگاه آموزشی تسهیل‌گری پایگاه‌های سلامت اجتماعی از امروز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این کارگاه‌ کلیه کارشناسان ادارات بهزیستی و مسئول پایگاه‌های سلامت اجتماعی استان آموزش‌های لازم را در زمینه نحوه ارائه خدمات فرا خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: این کارگاه به مدت دو روز به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان دلیجان برگزار می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلیجان در ادامه ایجاد اشتغال برای مددجویان را از اولویت مهم این اداره در سال جاری برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش ایجاد مشاغل خانگی 70 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 22 نفر به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
خاکی ادامه داد: در بخش گروه‌های همیار نیز 40 نفر از زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد در قالب گروه زربافت ساماندهی و به منظور دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.
وی افزود: در این مدت همچنین 12 نفر از معلولان زیر پوشش با دریافت وام خوداشتغالی مشغول به کار شده‌اند.
رئیس اداره بهزیستی دلیجان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش تامین مسکن مددجویان بیان کرد: در سال گذشته در راستای اجرای طرح نهضت مسکن، 17 واحد مسکونی احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امسال نیز شش واحد واگذار شده است.
خاکی ادامه داد: هم اکنون در قالب طرح نهضت مسکن 30 واحد دیگر با مشارکت بسیج سازندگی در حال احداث است و مرحله دوم طرح نهضت مسکن با ساخت مسکن برای 30 نفر دیگر از مددجویان به زودی آغاز خواهد شد.
وی همچنین از راه‌اندازی کلینیک مددکاری عماد، دومین مرکز درمان معتاد خبر داد.
به گفته وی در حال حاضر یک هزار و 200 خانوار از خدمات بهزیستی در این شهرستان بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول