اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه بلوار میدان تأمین‌اجتماعی سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: پروژه احداث و بهسازی بلوار تأمین اجتماعی سنندج در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه بلوار میدان تأمین‌اجتماعی سنندج
 محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این پروژه در مسیر شهرک زاگرس به جاده ساحلی و حد فاصل بلوار پاسداران تا ورودی شهرک زاگرس از مقابل درب ورودی دانشگاه کردستان و بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج به طول 1.2 کیلومتر است.
وی با بیان اینکه این بلوار با عرض 36 متر و طول یک‌هزار و 100 متر دارای دو باند سواره‌رو 10 متری و دو پیاده‌روی پنج متری است به اعتبارات این پروژه اشاره کرد و گفت: برای فاز اول مبلغ 6 میلیارد و 38 میلیون ریال و فاز دوم قریب به 22 میلیارد و 280 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.
رئیس شورای شهر سنندج در مورد مزایای این پروژه، گفت: این پروژه ضمن اصلاح مشخصات بهسازی وضعیت مسیر موجود موجب ارتباط بهتر و دسترسی آسان‌تر ساکنان شهرک زاگرس و بخش عمده‌ای از ساکنین شهرک بهاران به بلوار پاسداران در مرکز شهر و دسترسی مراجعین به بیمارستان تأمین اجتماعی می‌شود.
محمدی افزود: در این پروژه علاوه بر روانسازی عبور و مرور و کاهش ترافیک در طرح مسیر پروژه، اصلاح تقاطع‌ها و گردش‌ها، مسئله هدایت آب‌های سطحی به صورت کامل بررسی و در طرح نهایی لحاظ شده است.
وی به احجام کارهای انجام شده این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: عملیات خاکبرداری 18 هزار مترمکعب، دیوار چینی2 هزار و 100 متر، جدول‌گذاری 3 هزار متر، زیر اساس 2 هزار و 250 متر، اساس 900 متر و آسفالت 9 هزار مترمربع حجم کارهای اجرایی این پروژه است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول