اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی خبر داد:

تخفیف 40 درصدی اقامتی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: برای نخستین بار از سوی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی تمام بازنشستگان تامین اجتماعی و افراد در تکلف آنان از تخفیف 40 درصدی اقامتی بهره‌مند می‌شوند.

تخفیف 40 درصدی اقامتی برای بازنشستگان تامین اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام رستوران‌هایی که زیر پوشش شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی هستند، با ارائه کارت بازنشستگی تامین اجتماعی تخفیف 100 درصدی ورودی و 20 درصدی تسهیلات را به این افراد ارائه می‌دهند.
سعیدی خاطرنشان کرد: این شرکت سرمایه‌گذاری دارای 64 مرکز خدماتی در سراسر کشور است و برای سفر ارزان و راحت بازنشستگان زیرپوشش تامین اجتماعی، دفتر خدمات مشتریان سفرکارت در استان‌های فارس، تهران، گیلان، مازندران، اصفهان و مشهد را به عنوان استان‌های پایلوت راه‌اندازی کرده است.
معاون اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی اضافه کرد: از زمان آغاز به کار دفتر خدماتی سفرکارت بالغ بر 4 میلیون سفرکارت در کشور توزیع شده است.
سعیدی ابراز داشت: برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی استان فارس تاکنون 7 مرکز اقامتی فعال در شهرستان‌های داراب، لار، فسا، استهبان، فیروزآباد، تخت جمشید و شیراز احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: تور داخل و خارج و بین استانی در قالب «سفر با یاران» برای جامعه هدف بازنشستگان راه‌اندازی شده است.
معاون اقتصادی و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی با تاکید بر اینکه جامعه هدف ما، افراد متوسط اجتماع هستند، گفت: برای ارائه خدمات و مشارکت افراد جامعه، شرکت سرمایه‌گذاری در حال مذاکره برای وارد شدن به فرابورس است.
سعیدی تصریح کرد: این شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی آماده مشارکت با بخش خصوصی به ویژه سرمایه‌گذاران استان فارس است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول