اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران خبر داد:

پیش‌فروش طلای گنبدهای حرم‌ امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: قرار است طلای گنبد حرم‌های امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را با اهدا لوح سپاس پیش‌فروش کنیم که در ازای پرداخت 250 هزار تومان از سوی هر خیّری یک خشت به نام وی با شماره در این حرم‌ها نصب می‌شود.

پیش‌فروش طلای گنبدهای حرم‌ امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا با حضور فرمانده سپاه نکا، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران و جمعی از مسئولان، مراسم بزرگ شیرخوارگان حسینی در مصلای نکا برگزار شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در این مراسم گفت: ما هر چه داریم از برکت وجود ائمه و اهل بیت (ع) است و باید شکرگزار خداوند برای آن نعمت باشیم.
حسین مهدی‌نژاد اظهار داشت: مراسم بزرگ شیرخوارگان حسینی اکنون با شور و حال خاصی در اقصی نقاط کشور و 40 کشور جهان برگزار می‌شود که بیانگر ارادت ما به ائمه اطهار است.
وی افزود: براساس آمار به‌دست آمده تاکنون بانوان بسیاری در این مراسم‌ها شفا گرفت و صاحب فرزند شده‌اند و تاکنون 200 مادر را در این رابطه شناسایی کرده‌ایم.
مهدی‌نژاد با اشاره به عملیات بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: با همت مردم مازندران و اهدای نذورات آنها، توسعه حرم امیرالمومنین (ع) به اندازه 200 هزار متر از برنامه‌های مهم و اساسی ستاد مازندران است تا از این طریق بتوانیم قلب حضرت زهرا (س) را شاد و خوشحال کنیم.
این مسئول گفت: از ابتدای شروع فعالیت‌های این ستاد در مازندران پروژه‌هایی را تحویل گرفتیم و به اتمام رساندیم و هم ‌اکنون نیز کارهایی در حال انجام است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از مهم‌ترین کارهای صورت گرفته شده را خریداری قسمت عمده‌ای از سنگ حرم حضرت ابوالفضل(ع) و نصب توسط نیروهای استان، احداث سقاخانه در کنار حرم امام حسین (ع) که همه هزینه‌های آن توسط یک خیّر مازندرانی انجام پذیرفت و احداث بیمارستان با مساعدت چند استان دانست.
مهدی‌نژاد مدت فعالیت این ستاد را حدود هشت سال دانست و ادامه داد: قسمتی از سنگ حرم امام حسین (ع) به ستاد مازندران محول شد که با کمک‌های مردم ولایت‌پذیر استان خریداری کردیم و قرار است طلای گنبد حرم‌های امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را نیز با اهدا لوح سپاس پیش‌فروش کنیم که در ازای پرداخت 250 هزار تومان از سوی هر خیّری یک خشت به نام وی با شماره در این حرم‌ها نصب می‌شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه تهیه خشت‌های حرمین شریف کاظمین نیز از مهم‌ترین کارهای آینده ستاد است، اذعان داشت: با فروش 9 کیلو طلای اهدایی مردم مازندران قرار است 12 هزار خشت برای هر کدام از حرم‌های امام کاظم(ع) و امام جواد (ع) و در مجموع 24 هزار خشت خریداری شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول