اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آمل خبر داد:

فعالیت 340 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به عتبات در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آمل گفت: 340 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات در آمل فعال شده است.

فعالیت 340 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به عتبات در آمل
یدالله اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه کمک‌های مردم این شهرستان به بازسازی عتبات عالیات در سال‌های اخیر افزایش داشته است، یادآور شد: در طی سال‌های گذشته تاکنون مردم این شهرستان حدود 50 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات اختصاص داده‌اند.
وی افزود: در این مدت 25 تن برنج نیز از سوی آملی‌ها به این ستاد تحویل شده است.
اکبرزاده با بیان اینکه در روزهای گذشته نیز 14 تن برنج به این ستاد تحویل شده است، تصریح کرد: کمک شش میلیون تومانی مردم این شهرستان نیز در روزهای اخیر به حساب استان واریز شده است.
وی با تاکید بر اینکه در ماه محرم نیز میزان کمک‌های مردمی به این ستاد افزایش یافته است، گفت: این ستاد آماده دریافت وجوهات نقدی و جنسی شهروندان است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آمل با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 قلک از سوی آموزش و پرورش در میان دانش‌آموزان توزیع شده است، یادآور شد: نذورات و کمک‌های این قشر نیز برای بازسازی حرمین شریفین جمع‌آوری می‌شود.
وی با اعلام اینکه 340 پایگاه مردمی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای عتبات عالیات در این شهرستان دایر شده است، افزود: این پایگاه‌ها در شهر و روستاها فعال شده است.
اکبرزاده با بیان اینکه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی کیسه‌های پنج کیلویی برنج در میان مردم توزیع شده است، تصریح کرد: این امر در جمع‌آوری کمک‌های مردمی موثر بوده است.
وی با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از یک‌هزار کیسه پنج کیلویی در شهرستان توزیع و نذورات مردمی جمع‌آوری شده بود، گفت: در سال‌ جاری نیز یک‌هزار و 500 کیسه در میان مردم توزیع شده است.
اکبرزاده در پایان گفت: این کمک‌ها برای بازسازی حرمین شریفین در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا ارسال می‌شود.
انتهای ‌پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول