اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان حج و زیارت زنجان خبر داد:

ادامه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات تا 18 آذر ماه

خبرگزاری فارس: معاون سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات تا 18 آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

ادامه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات تا 18 آذر ماه
جعفر محمدلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات از پنجم آذرماه سال جاری آغاز شده و همشهریان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.
 وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای عتبات عالیات تا 18 آذر ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: علاقمندان می‌توانند تا ساعت 24 هجدهم آذر ماه سال جاری ثبت‌نام کنند.
معاون سازمان حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان از 16 دی ماه سال جاری به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
محمدلو با بیان اینکه این دوره از ثبت‌نام به صورت پیش ثبت‌نام است، خاطرنشان کرد: قیمت قطعی در ثبت‌نام اصلی مشخص می‌شود.
وی زمان قرعه‌کشی این دوره از اعزام‌ها را 20 آذر ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: با قرعه‌کشی‌هایی که انجام می‌شود، افراد به ترتیب قرعه‌کشی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
معاون سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه محدودیتی در ثبت‌نام افراد در عتبات عالیات وجود ندارد، بیان کرد: به تناسب ثبت‌نام‌های صورت گرفته افراد عازم عتبات عالیات می‌شوند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود از ورود آخرین کاروان زائران بیت‌الله‌الحرام به استان زنجان خبر داد و بیان داشت: آخرین گروه حاجیان زنجانی دیشب وارد زنجان شدند.
 محمدلو ادامه داد: در سال جاری یک هزار و 465 زائر از استان زنجان به حج اعزام شدند که بدون هیچ مشکلی همه حجاج زنجانی به استان بازگشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: زائرین استان زنجان در قالب 9 کاروان به مکه مکرمه اعزام شدند که از این تعداد پنج گروه مدینه قبل و چهار گروه نیز مدینه بعد بودند.
 معاون سازمان حج و زیارت استان زنجان از فوت یک زائر ابهری در هنگام حج خبر داد و گفت: این زائر به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول