اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم خبر داد:

همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات با نظام مهندسی قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از امضای تفاهمنامه همکاری بین این سازمان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خبر داد.

همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات با نظام مهندسی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امین مقومی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید الشهداء از امضای تفاهمنامه همکاری بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و سازمان نظام مهندسی ساختمان قم  خبر داد ‌و‌ اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای تحقق اهداف مورد نظر قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و نیز کمک‌های مادی و معنوی به منظور بازسازی عتبات عالیات فی ما بین ستاد بازسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم منعقد شد.
وی عنوان کرد: بر اساس این تفاهمنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم  اعلام می‌کند با عنایت به ارادت خاص اعضای این سازمان به بارگاه ملکوتی ائمه اطهار (ع) به صورت عام در کمک‌رسانی به ساخت و سازها تمام تلاش خود را خواهد کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم آمادگی دارد در صورتی که ستاد بازسازی عتبات عالیات به صورت خاص، پروژه‌ای را معرفی کند در راستای تامین نیازهای مالی و نقدی پروژه مذکور با توجه به مبلغ مورد نیاز ستاد در حد توان کمک‌های مالی را از اعضای سازمان ‌جمع‌آوری و به حساب ستاد واریز کند.
مقومی اظهار کرد: در صورتی که ستاد بازسازی عتبات عالیات در ساخت و سازهای در دست اجرا در حرم‌های مطهر ائمه اطهار (ع) نیاز به مشارکت ‌یا مشورت فنی و تخصصی داشته باشد، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با ساماندهی گروه‌های تخصصی مختلف مشاوره‌های لازم را در قالب شورای فنی با معرفی به ستاد بازسازی انجام دهد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول