اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعمیرات و نگهداری از تاسیسات برق آبپخش:

خسارت وارد آمده به تاسیسات برق آبپخش پرداخت شود

خبرگزاری فارس: مدیر تعمیرات و نگهداری از تاسیسات برق آبپخش گفت: خسارت وارد آمده به تاسیسات برق آبپخش پرداخت شود.

خسارت وارد آمده به تاسیسات برق آبپخش پرداخت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، خداکرم روشن‌صفت در نشست بررسی مشکلات زیرساخت‌های تاسیساتی این بخش اظهار داشت: ادارات تاسیساتی مهم‌ترین نقش و وظیفه را در هر شهر ایفا می‌کنند زیرا با زندگی روزمره مردم در ارتباط هستند.
وی افزود: به دلیل این ارتباط تنگاتنگ حساسیت مردم نسبت به فعالیت این ادارات بسیار زیاد است و باید از تمام توان خود برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بهره‌برداری شود.
روشن‌صفت بیان داشت: اداره برق همواره خدمات‌رسانی مطلوب و به موقع را از اهداف اصلی خود قرار داده و با بهره‌گیری از ابزار مناسب در راستای تحقق این هدف والا تلاش می‌کند.
مدیر تعمیرات و نگهداری از تاسیسات برق آبپخش ادامه داد: آبپخش در سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و هرسال شاهد مهاجرت‌پذیری این شهر هستیم، لذا توسعه زیرساخت‌های این شهر برای پاسخگویی به نیاز‌های مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.
روشن‌صفت تصریح کرد: اداراتی همچون برق، آب، مخابرات و گاز که ادارات تاسیساتی شهرها هستند تاثیر مهمی در دستیابی به این هدف دارد و تمام این ادارات و دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق این هدف والا تلاش کنند.
وی گاز را یکی از تاسیسات جدید در شهرهای استان دانست و اذعان داشت: در سال‌های جاری با پیگیری‌های دولت‌ خدمتگزار شاهد گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر بودیم و ادارات و نهاد‌های زیرساختی و تاسیساتی شهرها نقش بسزایی در تسهیل فعالیت پیمانکاران اجرای طرح‌های گازرسانی در استان داشته‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از شروع فعالیت پیمانکار اداره متبوع در شهر آبپخش، اداره برق نهایت همکاری را برای انجام مطلوب‌تر فعالیت‌های این اداره و خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان آبپخش بکار گرفته است.
مدیر تعمیرات و نگهداری از تاسیسات برق آبپخش عنوان داشت: با وجود اینکه اداره گاز مسیر شبکه برق را با خط‌کشی و رنگ‌آمیزی برای پیمانکار گاز در شهر آبپخش مشخص کرده‌ ولی در برخی موارد شاهد قطعی کابل برق بوده‌ایم که اختلالاتی را در زندگی روزمره شهروندان آبپخشی ایجاد کرده است.
روشن‌صفت با بیان اینکه در صورت واردساختن خسارت به تاسیسات برق پیمانکار اداره متبوع موظف به پرداخت خسارت است، اظهار داشت: خسارت به وجود آمده باید در کوتاه‌ترین زمان به اداره برق پرداخت شود و طولانی‌شدن مدت پرداخت خسارات به اداره برق به هیچ‌ وجه قابل توجیه نیست.
این مسئول بیان داشت: خدمت به مردم بزرگ‌ترین عبادت و وظیفه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به جهاد اقتصادی مزین کرده‌اند از تمام توان و امکانات برای خدمات‌رسانی حداکثری به مردم استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول