اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون آرد و نان جهادکشاورزی آبپخش:

افزایش کیفیت پخت نان آبپخش با اجرای هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون آرد و نان جهادکشاورزی آبپخش گفت: از آغاز اجرای طرح بزرگ هدفمندی یارانه‌ها کیفیت پخت نان در شهر آبپخش افزایش یافته است.

افزایش کیفیت پخت نان آبپخش با اجرای هدفمندی یارانه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مسعود خادمی در نشست ستاد آرد و نان بخش آبپخش اظهار داشت: افزایش خبازی‌ها و نانوایی‌های سطح شهر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نانواهای فعال شهر آبپخش است و تمامی ایشان به اتفاق خواستار جلوگیری از افزایش بی‌رویه تعداد خبازی‌های شهر هستند.
وی افزود: افزایش تعداد خبازی‌ها باعث کاهش مراجعه به نانوایی‌های فعال سطح شهر می‌شود و این امر خبازی‌ها را با مشکلات مالی فراوان مواجه کرده به طوری که توانایی پرداخت هزینه‌های جاری خبازی را هم ندارند.
خادمی خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح بزرگ هدفمندی یارانه‌ها شاهد افزایش کیفیت پخت نان در شهر آبپخش بودیم و هم‌اکنون تمامی خبازی‌های بخش آبپخش نان با کیفیت مطلوب تولید می‌کنند و شهروندان نیز از کیفیت پخت نان رضایت کامل دارند.
مسئول کمیسیون آرد و نان جهاد کشاورزی آبپخش اذعان داشت: در حال حاضر نانوایی‌های بخش آبپخش از سهمیه آرد خود ناراضی هستند و انتظار می‌رود مسئولان با اتخاذ تدابیر لازم این مشکل را مرتفع سازند.
خادمی عنوان کرد: شهروندان آبپخشی از تغییر نوع نان خبازی‌های شهر ابراز گلایه و ناراحتی داشته‌اند و از این پس با در نظر گرفتن نیاز‌های شهر و بخش و صلاح شهر در این رابطه باید تصمیم‌گیری شود.
وی با بیان اینکه واحد‌های خبازی آبپخش قوانین و مقررات را به نحو احسن رعایت می‌کنند، ادامه داد: تمامی واحدهای خبازی در آبپخش در اجرای قوانین و مقررات اهتمام دارند و تمامی بخشنامه‌ها و دستورات را به نحو احسن اجرا می‌کنند.
این مسئول با اشاره بر اینکه نان تافتون بیشترین مصرف را در میان شهروندان آبپخشی دارد، بیان کرد: وزن چانه‌های نان در آبپخش به طور دقیق رعایت می‌شود و شاهد پخت نان تافتون با چانه‌های 180 تا 200 گرمی در خبازی‌های آبپخش هستیم.
مسئول کمیسیون آرد و نان جهادکشاورزی آبپخش ابراز داشت: نان محصولی است که از اختلاط آب و آرد و نمک به دست می‌آید بنابراین برای تهیه نانی با کیفیت بالا لازم است آرد آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا هرچه کیفیت نانی بهتر باشد مدت ماندگاری بیشتر خواهد داشت و دیرتر کهنه و بیات می‌شود.
وی تصریح کرد: رعایت اصول بهداشتی یکی از مهم‌ترین تاکیدات ستاد آرد و نان بخشداری آبپخش و کمیسیون آرد و نان جهادکشاورزی این بخش است که متصدیان نانوایی‌ها با جدیت تمام در راستای تحقق این عوامل تلاش می‌کنند.
خادمی عنوان داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به "جهاد اقتصادی" مزین فرموده‌اند برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم مومن و ولایتمدار آبپخش از همه انرژی خود استفاده می‌کنیم و در راستای تحقق این هدف والای اقتصادی با تمام توان تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول