اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

خدمات تامین اجتماعی در آبپخش رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: خدمات تامین اجتماعی در آبپخش رضایت‌بخش نیست.

خدمات تامین اجتماعی در آبپخش رضایت‌بخش نیست
مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم یکی از مهم‌ترین وظایف افراد پس از پذیرش مسئولیت توسط افراد است و باید همواره بر این مهم دقت و توجه داشته باشند.
وی بهداشت را یکی از نیازهای اساسی جوامع بشری دانست و تاکید کرد: بهداشت در جوامع از اهمیت بالایی برخوردار است چون با سلامت مردم سر و کار دارد و مسئولان ذی‌صلاح باید بطور ویژه در راستای ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی جامعه تلاش کنند.
رضایی افزود: دکه‌های عرضه کننده مواد غذایی از وضعیت بهداشتی مطلوب برخوردار نیستند و این امر می‌تواند سلامتی مردم را به مخاطره بیندازد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: کشاورزان در مراجعات مکرر به شورای اسلامی شهر آبپخش اعتراضات خود مبنی بر عدم وجود نام آبپخش در فرم ثبت‌نام را بیان کرده‌اند و از رئیس جهاد کشاورزی آبپخش می‌خواهیم مسئله را پیگیری و در صورت صحت آنرا مرتفع سازند.
رضایی تصریح کرد: منفک شدن نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش از بخش همجوار از مهم‌ترین اتفاقاتی است که در ماه‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم و رضایت فرهنگیان آبپخش را به دنبال داشته است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که فرهنگیان آبپخش در روزهای اخیر با مراجعه به شورای اسلامی شهر آبپخش آن را مطرح کرده‌اند احتمال کسر یکجای تمام اقساط وام‌های دریافتی از صندوق فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره است که نگرانی فرهنگیان آبپخش را به دنبال داشته ‌است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این امر فشار اقتصادی زیادی بر فرهنگیان آبپخش وارد می‌کند و شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری‌های لازم برای رفع این معضل را انجام خواهد داد و از اداره آموزش و پرورش آبپخش می‌خواهیم در رفع این مشکل همراه ما باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: مشکلاتی که در تامین اجتماعی آبپخش شاهد آن هستیم زمینه‌ساز اعتراض و عدم رضایت شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای تابعه را به دنبال داشته و این مشکلات هرچه زودتر باید مرتفع شود.
وی افزود: تمام مسئولان ادارات ملزم به پاسخگویی به ارباب ‌رجوعان و شهروندان می‌باشند و در صورت اشکال در سیستم اداری حق ترک اداره را ندارند و باید با حضور در اداره مطبوع پاسخگوی نیازهای شهروندان باشند.
رضایی متذکر شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گام‌های بلندی در راستای کاهش فقر در جامعه برداشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره بر اینکه افراد فقرای زیادی در شهر آبپخش وجود دارد اذعان داشت: طرح ریزش کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش مشکلاتی را برای شهروندان آبپخشی فراهم کرده و برخی از فقرای آبپخش حتی توان فراهم کردن امکانات اولیه زندگی را نیز ندارند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول