اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد:

رفع کامل مشکل روشنایی در خیابا‌ن‌های آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از رفع کامل مشکل روشنایی خیابان‌های این شهر خبر داد.

رفع کامل مشکل روشنایی در خیابا‌ن‌های آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شهر آبپخش با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و با تمام توان در راستای رفع این مشکلات تلاش می‌کنم.
وی افزود: مشکل روشنایی معابر عمومی شهر آبپخش یکی از مسائلی است که در ماه‌های اخیر توسط شهروندان آبپخشی مطرح شده و شورای اسلامی این شهر با جدیت تمام در راستای رفع این مشکلات تلاش کرده است.
رضایی اذعان داشت: در روزهای گذشته مذاکراتی با مدیریت برق دشتستان صورت گرفته و شاهد اختصاص سهمیه دو هزار لامپ برای ترمیم و نوسازی شبکه روشنایی شهر آبپخش بوده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته شاهد اختلالاتی در شبکه روشنایی برخی خیابان‌های شهر آبپخش بودیم که با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش اداره برق سریعا نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.
رضایی ابراز داشت: رفع مشکلات شهروندان از اصلی‌ترین اهداف شورای اسلامی است و از شهروندان می‌خواهیم به محض وقوع مشکلات شورای اسلامی شهر آبپخش را برای رفع این مشکلات مطلع سازند.
این مسئول به اجرای 13 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 11.4 میلیارد ریال در شهر آبپخش خبر داد و افزود: با پیمانکاران مجری طرح‌های شهر آبپخش مذاکراتی انجام داده‌ایم و خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر شده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است و شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام وجود در راستای تحقق این مهم تلاش کرده است.
رضایی تصریح کرد: شهر آبپخش در سال‌های اخیر به سرعت در حال مهاجرپذیری و افزایش چشمگیر جمعیت است و از این رو تقویت و توسعه زیرساخت‌های شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی پروژه‌های شهرداری در دوسال اخیر در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری بوده است.
وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش اصل عدالت اجتماعی را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری قرار داده و بر حسب نیاز و ضرورت در تمامی محلات و شهرک‌های شهر آبپخش اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی کرده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگ‌ترین وظایف و افتخارات مسئولان است و با تمام توان در راستای رفع نیاز شهروندان تلاش خواهم کرد.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول