اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد:

اجتماع 1000 بسیجی آبپخشی در ساحل خلیج‌فارس

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: یک‌هزار بسیجی آبپخشی در همایش بزرگ بسیجیان استان در ساحل خلیج‌فارس شرکت خواهند کرد.

اجتماع 1000 بسیجی آبپخشی در ساحل خلیج‌فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: بسیجیان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر احقاق حق و حقانیت گام برداشته‌اند و عرصه را بر دشمنان و منافقان تنگ کرده‌اند.
وی افزود: امروز غرب و دنیای استکبار از پیشرفت‌های ایران اسلامی در هراس‌اند و هیچ حرفی برای گفتن در مقابل ایران اسلامی ندارند.
خرم‌روز با اشاره به شکل‌گیری‌ خیزش‌های اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی امروز در حال زوال و فروپاشی هستند و امیدواریم در سایه حق و حقانیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد شکل گیری نظام اسلامی یکپارچه در پرتو انقلاب اسلامی ایران باشیم.
بخشدار ٱبپخش گفت: دیروز بسیجیان مخلص در سنگر نظامی برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر بودند و امروز با توجه به تغییر به تاکتیک‌های هجومی دشمنان باید ایشان نیز با شیوه‌های جدید به مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از عرصه جنگ سخت بیرون شمی‌کنند و بسیجیان و امت ولایتمدار و مسلمان ایران اسلامی باید با بصیرت در مقابل ایشان ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: ششم آذرماه همایش 50 هزارنفری بسیجیان استان در خلیج نیلگون فارس برگزار خواهد شد و هزار بسیجی آبپخشی به طور منظم و یکپارچه در این همایش بزرگ حضور خواهند یافت.
این مسئول با اشاره به نقش مهم آبپخش در شهرستان، تصریح کرد: بخش آبپخش نقشی استراتژیک در شهرستان دشتستان بر عهده دارد و از مسئولان آبپخشی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های مناسبتی گوناگون در تمامی ایام سال حضور پررنگ و شایسته داشته‌ باشند تا بتوانیم همچون گذشته در سطح استان و شهرستان بدرخشیم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: تمام مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش باید کارکنان بسیجی خود را برای حضور در همایش بزرگ بسیجیان آزاد بگذارند.
وی اضافه کرد: بخش عظیمی از بسیجیان آبپخش را دانش‌آموزان و نیروهای آموزش و پرورش شامل می‌شوند و آموزش و پرورش می‌تواند نقش ارزنده‌ای در برنامه‌ریزی مناسب برای حضور هرچه بهتر در همایش 50 هزار نفری بسیجیان استان داشته باشد.
خرم‌روز تاکید کرد: ادارات بخش آبپخش ملزم هستند در صورت لزوم وسایل نقلیه خود را برای اعزام بسیجیان آبپخشی به مرکز استان در اختیار بسیج و بخشداری بگذارند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول