اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال انجام شد؛

برگزاری 50 دوره مسابقه کتابخوانی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش از برگزاری 50 دوره مسابقه کتابخوانی در آبپخش خبر داد.

برگزاری 50 دوره مسابقه کتابخوانی در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی دهقان شامگاه یکشنبه در نشست اعضای مجمع کتابخانه عمومی شهر آبپخش اظهار داشت: در شهر آبپخش تمامی اقشار و آحاد جامعه به ویژه جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، توجه خاصی به امر مطالعه و کتابخوانی دارند و در ماه‌های اخیر شاهد افزایش سرانه مطالعه در میان جامعه آبپخش بوده‌ایم.
وی افزود: کتابخانه عمومی شهر آبپخش در سال جاری با اجرای برنامه‌های گوناگون و جذاب سعی در جذب جوانان به کتابخانه و نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین جوانان کرده‌است.
دهقان با اشاره به ضرورت گسترش مخزن کتب کتابخانه عمومی شهر آبپخش اذعان داشت: آبپخش از نظر میزان مراجعه به کتابخانه عمومی در رتبه‌های برتر استان قرار دارد و باید نسبت به تکمیل مخزن کتب کتابخانه عمومی شهر آبپخش تلاش شود.
رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش به شرکت گسترده مراجعین کتابخانه عمومی شهر آبپخش در طرح کتاب من اشاره کرد و اذعان داشت: طرح کتاب من از طرح‌های مهمی است که در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور اجرا می‌شود و شهروندان آبپخشی با اعلام کتب موردنیاز خود و شرکت در این طرح به تکمیل بانک اطلاعاتی و مخزن کتب این کتابخانه کمک می‌کنند.
دهقان عنوان کرد: در ماه‌های اخیر شاهد تکمیل بانک اطلاعات کتب دانشگاهی کتابخانه عمومی شهر آبپخش با استفاده از طرح بزرگ کتاب من بوده‌ایم و بیش از 100 عنوان کتاب دانشگاهی در ماه اخیر از طریق این طرح به کتابخانه عمومی شهر آبپخش تحویل و در اختیار اعضای کتابخانه عمومی شهر آبپخش قرار گرفته است.
وی با تشکر از مدیریت مرکز فنی و حرفه‌ای کربلای 4 آبپخش خاطرنشان کرد: مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای کربلای 4 آبپخش در سال تحصیلی جاری با حمایت از کتابخانه عمومی شهر نسبت به تکمیل کتب کمک‌آموزشی با موضوع کتب درسی مدارس فنی و حرفه‌ای اقدام کرده است.
این مسئول ابراز داشت: در سال تحصیلی جاری با همکاری آموزش و پرورش آبپخش شاهد عضویت نیم‌بهای 50 درصد از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی آبپخش در کتابخانه عمومی شهر آبپخش بوده‌ایم.
دهقان اضافه کرد: در روزهای گذشته شاهد اضافه شدن مخزن کتب کتابخانه عمومی شهر آبپخش بوده‌ایم و هم‌اکنون بیش از 12 هزار عنوان کتاب در کتابخانه عمومی شهر آبپخش وجود دارد.
وی یادآور شد: مسئله کتاب و کتابخوانی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با متولیان امر کتاب و کتابخوانی از میزان مطالعه و انتشار کتاب در کشور ابراز نارضایتی نموده‌اند.
رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش از برگزاری 50 دوره مسابقه کتابخوانی در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری فعالان فرهنگی با کتابخانه عمومی شهر آبپخش شاهد برگزاری 50 دوره مسابقه کتابخوانی در شش ماه نخست سال جاری در شهر آبپخش بوده‌ایم و این امر با استقبال بی‌نظیر شهروندان آبپخشی مواجه شده و شاهد افزایش سرانه مطالعه در میان شهروندان آبپخشی بوده‌ایم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول