اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد:

اختصاص 11 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از اختصاص 11 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی آبپخش خبر داد.

اختصاص 11 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی این بخش اظهار داشت: هم‌اکنون 14 پروژه جدید در آبپخش در دست اجراست و 13 پروژه نیمه‌تمام نیز توسط مجموعه شهرداری و پیمانکاران به اتمام رسیده است.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش بیشتر مسئولان هستیم و در کیفیت بخشیدن به پروژه‌ها اهتمام ویژه‌ای ملاحظه می‌شود.
رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: در نیمه دوم امسال 11 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی در آبپخش اختصاص یافته و انتظار داریم با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ها شاهد تکمیل تمام طرح‌های جاری باشیم.
رضایی تصریح کرد: در راستای گازرسانی به نیمه جنوبی شهر آبپخش اقدامات اولیه انجام گرفته و به تدریج شاهد گازدار شدن تمام خانوارها خواهیم بود.
وی افزود: استقرار ادارات دولتی در بخش آبپخش مهم‌ترین اولویت این بخش تازه تاسیس است و از مسئولان ارشد استان بوشهر و شهرستان دشتستان انتظار همراهی در این راستا را داریم.
شهردار آبپخش نیز با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی گفت: برای نخستین بار شاهد اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در آبپخش هستیم و طرح‌های جدید عمرانی نیز با شتاب خوبی اجرایی شده‌اند.
سید محمود موسوی افزود: تکمیل بلوار انقلاب در آبپخش از اهمیت خاصی برخوردار است و این طرح آغاز شده که در ماه جاری تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.
وی اضافه کرد: خیابان اصلی آبپخش در واقع جاده مواصلاتی سه استان کشور است و باید نسبت به ایمن‌سازی و بهبود این جیابان مهم اقدامات لازم را انجام دهیم.
شهردار آبپخش یادآور شد: افزایش ناوگان حمل و نقل در آبپخش نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که برای رفاه حال مردم به زودی انجام می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول