اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بی‌احتیاطی پیمانکار گاز صورت گرفت:

قطعی 48 ساعته آب در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آبفا آبپخش گفت: در روزهای گذشته در اثر فعالیت‌های پیمانکار گاز در آبپخش شاهد قطعی 48 ساعته آب در یکی از محلات پرجمعیت این شهر بودیم.

قطعی 48 ساعته آب در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید احمدرضا مهدوی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی ادارات تاسیساتی آبپخش اظهار داشت: ادارات تاسیساتی در هر شهر مسئولیتی سنگین بر عهده دارند و باید مسئولان زمینه را برای انجام هرچه مطلوب‌تر فعالیت‌های ایشان فراهم آورند.
وی افزود: این ادارات ارتباط تنگاتنگ و مطلوبی با مردم دارند و مسئولان ارشد بخش و شهر آبپخش باید در کنار روسای این ادارات برای رفع نواقص و مشکلات پیگیری کنند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شهروندان آبپخشی باشیم.
مهدوی در همین راستا عنوان داشت: به دلیل ارتباط نزدیک مردم و این ادارات جلب رضایت مردم در راستای فعالیت‌های ادارات تاسیساتی متبوع شهر و بخش آبپخش از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان حداکثر تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان و مردم شریف و ولایتمدار بخش آبپخش به کار می‌گیرند.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری آبپخش با اشاره به همکاری مطلوب ادارات تاسیساتی استان به فعالیت پیمانکاران شرکت گاز، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد گسترش سیستم گاز خانگی در شهرها و روستاهای استان بوده‌ایم و این امر خرسندی و شادمانی مردم استان را به دنبال داشته است و مسئولان ادارات تاسیساتی چون آب، برق و مخابرات همکاری بسیار خوبی برای تداوم روند فعالیت پیمانکاران این اداره در سراسر استان بوشهر داشته‌اند.
مهدوی اذعان داشت: از ابتدای فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش مسئولان ارشد بخش آبپخش تاکیدات فراوانی بر روسای ادارات بخش برای همکاری مطلوب با پیمانکار اجرای طرح گازرسانی به شهر آبپخش داشته‌اند ولی در برخی موارد فعالیت پیمانکار اداره گاز در آبپخش مشکلات شدیدی را برای ما بوجود آورده است.
وی به قطعی 48 ساعته آب در این شهر اشاره کرد و گفت: در اثر فعالیت‌های پیمانکار اداره گاز شاهد شکستگی و قطعی 48 ساعته آب یکی از محلات پرجمعیت شهر آبپخش بوده‌ایم.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهر آبپخش ادامه داد: پیمانکار گاز در تمامی نقاط شهر باید با استعلام از ادارات تاسیساتی بخش آبپخش اقدام به اجرای طرح‌های خود کند و در نقاط خاص به جای حفاری ماشینی به صورت دستی حفاری‌ها را انجام دهد.
مهدوی تصریح کرد: در سالی که ولی‌امر مسلمین جهان آنرا به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند تمام تلاش و توان خود را برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم به کار می‌گیریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول