اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

افتتاح 23 واحد صنعتی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 23 واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح 23 واحد صنعتی گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین عصر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی و تازه تاسیس استان، اظهار داشت: امسال در زمینه‌های صنایع غذایی، بسته‌بندی، شیمیایی، فلزی، برق و الکترونیک، کانی غیر فلزی، سلولزی واحدهای صنعتی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی، میزان سرمایه‌گذاری این واحدها را بالغ بر 275 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: این میزان واحد صنعتی برای 363 نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: این تعداد واحد در سطح شهرک‌های صنعتی آستارا، لنگرود، شفت، آستانه‌اشرفیه، بندر انزلی، تالش، سفیدرود رشت، سیاهکل، لاهیجان، لوشان و صومعه‌سرا مستقر شده‌اند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال جهاد اقتصادی تحقق اشتغال یکی از دغدغه‌های دولت است رسیدگی به امور واحدهای صنعتی و عارضه‌یابی واحدهایی که در مرحله بهره‌برداری دچار تعطیلی و درگیر برخی چالش‌ها هستند از اولویت برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است و به تبع آن شرکت‌های استانی نیز این امر را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
عباسیان‌امین اذعان داشت: به دلیل حساسیت این امر در سطح گیلان استاندار نیز کارگروه ویژه‌ای را برای رسیدگی به امور واحدهای صنعتی و معدنی استان با اولویت رسیدگی به صنایعی که در مرحله بهره‌برداری و یا در مرحله تولید قرار دارند و دچار مشکل هستند تشکیل داده است.
وی ابراز داشت: تاکنون دو جلسه کارگروه در لنگرود و لاهیجان برگزار شده است و فردا سومین جلسه آن در شهر لوشان برگزار می‌شود.
این مسئول، هدف از این فعالیت‌ها را کمک به واحدهای صنعتی دانست و افزود: اعتقاد ما بر این است که با تشکیل این کارگروه در شهرستان‌ها و بازدید از صنایع با حضور اعضای کارگروه و نمایندگان بانک‌ها رسیدگی به مشکلات به مراتب سریع‌تر صورت می‌‌گرفت.
به گفته وی، تاکنون در کارگروه ویژه صنعت و معدن 56 پرونده بررسی شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول