اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

واحدهای نان صنعتی در آذربایجان غربی ایجاد شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: باید برای توسعه واحدهای نان صنعتی در آذربایجان غربی بیش از پیش اقدام شود.

واحدهای نان صنعتی در آذربایجان غربی ایجاد شود
جلال محمود‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: از تعداد مطلوب واحدهای نان صنعتی فاصله داریم که برای افزایش باید همت کنیم تا پس از علاقه‌مندان ورود به این عرصه حمایت‌های لازم در همه زمینه‌ها به عمل آید.
این مسئول خاطرنشان کرد: تولید و عرضه این قبیل نان‌ها در مسائل مختلف اعم از سلامتی، مصرف انرژی تاثیر به‌سزایی بر جای می‌گذارد بر این اساس باید از طریق اطلاع‌رسانی در ارتباط با مزایای آن در راستای افزایش این واحدها در مناطق مختلف استان برنامه‌ریزی شود.
وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم از نان لواش استفاده می‌کنند، گفت: میزان آشنایی و اطلاعات مردم در ارتباط با نان حجیم شده بسیار اندک است به همین دلیل اقشار کمتری از این نوع استفاده می‌کنند و همچنان مردم به سمت نان سنتی گرایش دارند پس باید در راستای ایجاد گرایش مردم اقدام شود.
این مسئول به تاثیر اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در نحوه مصرف نان نیز اشاره کرد و گفت: بعد از اجرای مواد قانون هدفمندسازی یارانه تا حدود زیادی مصرف نان در بین اقشار جامعه بهینه‌سازی شد و میزان ضایعات هم به طور محسوس کاهش یافته است.
محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توسعه مکانیزاسیون در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: صنعت کشاورزی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اقتصادی استان ما قلمداد می‌شود به طوری که اغلب شهرستان‌ها به دلیل بهره‌مندی از  اراضی مناسب، خاک حاصل‌خیز و ... فعالیت چشمگیری دارند.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای محقق شدن این موضوع گام‌هایی از سوی مسئولان برداشته شده است ولی می‌طلبد به طور جدی‌تر در این عرصه برنامه‌ریزی شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول