اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مجلس شهرک‌های صنعتی ایران:

بهره‌مندی شهرک‌های صنعتی از گاز طبیعی به 95 درصد می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تا پایان امسال میزان بهره‌مندی شهرک‌های صنعتی از گاز طبیعی به بیش از 95 درصد می‌رسد.

بهره‌مندی شهرک‌های صنعتی از گاز طبیعی به 95 درصد می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج موفق ‌در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون این میزان بهره‌مندی به حدود 90 درصد رسیده است به طوری که اغلب شهرک‌ها و نواحی صنعتی در کشورمان از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌کنند.
وی به حمایت‌های خوب دولت از زیرساخت بخش صنعت به ویژه توجه جدی به شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی خبر داد و تصریح کرد: دولت در چند سال اخیر با توجه جدی به این حوزه توانسته است بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های شهرک‌های صنعتی را برطرف کند و آنها را در مسیر رونق و بهره‌وری بیشتر قرار دهد.
موفق یکی از اهداف تشکیل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی را ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور راحت و مناسب سرمایه‌گذاران در حوزه تولید و کارآفرینی اعلام کرد و افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در این شهرک‌ها فراهم کردن بستری برای تولید اشتغال فعال است به طوری که طرحی نیز بر همین مبنا برای ایجاد فرصتی اشتغال برای نیم میلیون ایرانی به شورای عالی اشتغال کشور اعلام کردیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر این طرح مورد تصویب قرار گیرد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی امکان ایجاد فرصت اشتغال یاد شده با همراهی و کمک بانک‌های عامل در تخصیص اعتبارات و پرداخت تسهیلات فراهم می‌شود.
وی اضافه کرد: با این اقدام بخشی از وعده دولت در ایجاد اشتغال 2 میلیون نفری برآورده می‌شود و شهرک‌های صنعتی نیز می‌تواند به وظیفه خطیر خود عمل کند.
موفق در ادامه سخنان خود تکمیل واحدهای صنعتی نیمه‌تمام را جز ضروریت‌ها و اولویت‌ها اعلام کرد و ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و توسعه طرح‌هایی که بیش از ظرفیت اسمی خود فعالیت می‌کنند جز برنامه‌های این شرکت است که امیدواریم در کوتاه‌مدت بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
به گزارش فارس، معاون امور مجلس شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از واگذاری مناطق ویژه اقتصادی کشور در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: 13 منطقه ویژه اقتصادی از جمله منطقه اقتصادی استان اردبیل به شهرک‌های صنعتی واگذار شده تا در یک مدیریت مناسب زمینه برای توسعه این بخش بهتر فراهم شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول