اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

سهم صنعت از هدفمندسازی یارانه‌ها نزدیک به صفر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: سهم پرداختی به صنعت از طرح هدفمندسازی یارانه‌ها نزدیک به صفر است و باید در این باره اقدامی سریع انجام شود.

سهم صنعت از هدفمندسازی یارانه‌ها نزدیک به صفر است
سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: سهم پرداختی به صنعت از طرح هدفمندسازی یارانه‌ها نزدیک به صفر است و این امر بخش صنعت را دچار مشکل می‌کند.
وی افزود: اگر چه پرداخت یارانه‌ها به مردم در اولویت اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها قرار دارد ولی پول پرداختی به صنعت چرخ اقتصاد کشور را می‌چرخاند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدفمندی یارانه‌ها برنامه بسیار بزرگ و زیربنایی است و پرداخت نقدی یارانه‌ها به مردم تنها بخش کوچکی از این برنامه است.
حسینی با تاکید بر اینکه باید برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها تلاش کرد، تاکید کرد: فاز دوم از قانون هدفمند کردن یارانه‌ها زمانی میسر می‌شود که تولید کشور روند مناسبی داشته باشد و بدون پرداخت سهم آن نمی‌توان وارد فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شد.
وی افزود: سهم 20 درصدی بخش تولید که بخش اعظم آن به صنعت مربوط می‌شود تا کنون پرداخت نشده است و این مهم بسیار جای تعجب دارد زیرا هشت ماه از اجرای بودجه سال 90 می‌گذرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: در این باره هفته گذشته نشستی با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن با وزیر صنعت، معدن و تجارت در دفتر وزیر برگزار و این مهم بررسی شده است.
حسینی با تاکید بر اینکه بدون پرداخت این سهم نمی‌توان فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کرد، خاطرنشان کرد: بدون پرداخت سهم 20 درصدی صنعت نمی‌توان این فاز از این پروژه بزرگ را اجرایی کرد و به این مهم باید توجه ویژه داشت.
وی ادامه داده که با استفاده از تسهیلات بازسازی بزرگ می‌توان تغییرات اساسی در مصرف انرژی و بهره‌وری واحدهای صنعتی ایجاد کرد اما این تسهیلات هنوز به دست واحدها نرسیده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول