اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

رمز ماندگاری پیام شهدا در تبعیت از عاشورا‌ست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رمز ماندگاری پیام شهدا در تبعیت بی‌چون و چرا از مسیر نورانی عاشورا و قیام حقیقی سید‌الشهدا است.

رمز ماندگاری پیام شهدا در تبعیت از عاشورا‌ست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سردار جلیل بابازاده ‌ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: شهدای ما تنها با تکیه بر سرور و مولای شهیدان حضرت امام حسین (ع) و از طریق احیای ارزش‌های اسلام در عرصه ایثار و شهادت حاضر شده و با دفاع جانانه به دشمن نشان دادند که راه امام حسین بعد از 14 قرن نورانی و با عظمت ادامه دارد.
وی با تجلیل از 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل و افتخار به سرداران مشهور و نامی خطه سبلان و مشگین‌شهر گفت: به نسبت جمعیت، استان اردبیل بعد از اصفهان بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده و شهرستان مشگین‌شهر نیز بعد از نجف‌آباد استان اصفهان بیشترین شهدا را در کشور تقدیم نظام اسلامی کرده است.
فرمانده سپاه ‌استان اردبیل با تشریح اوضاع منطقه و آمادگی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ابراز داشت: همه این ترفند‌ها در سایه ولایت فقیه و تکیه بر ارزش‌های اسلامی قابل خنثی است و باید قدر چنین شهدایی که مدافع اصلی انقلاب و ارزش‌ها بودند بدانیم و خانواده‌های آنان را تکریم کنیم.
بابازاده با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب احیاگر نهضت سرخ حسینی است ابراز داشت: شهدای ما باید به طی طریق نورانی حسینی و علوی افتخار کنند چرا که تمام سرمایه‌های ما در برابر فرهنگ منحط و رسانه‌های هجوم‌آورده به انقلاب اسلامی فرهنگ تدین، شهادت و اخلاص در عمل است.
فرمانده سپاه‌ استان اردبیل با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی در عرصه جنگ سخت و نیمه سخت بارها در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف رویارویی با دشمنان استعداد و قابلیت خود را نشان داده است، افزود: در جنگ نرم نیز که ابعاد آن گسترده و بسیار پیچیده‌تر از سایر حوزه‌هاست انقلاب اسلامی ما توانسته اوج تدبیر و حرکت صحیح را به نمایش بگذارد و از کیان اصلی اسلام حمایت کند.
‌بابازاده در پایان ‌اظهار داشت: دشمن منتظر کوچکترین لغزش ملت ما در مسیر دفاع و تداوم ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است تا با استفاده از این دستاویز حاکمیت نظام اسلامی ما را مورد هجمه قرار دهد اما شور و شعور حسینی ملت ما دشمن را در این حرکت ناکام گذاشته است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول