اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

بیداری اسلامی ثمره خون شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیداری اسلامی مرز ندارد و به تمام دنیا صادر می‌شود گفت: بیداری اسلامی ثمره خون شهداست.

بیداری اسلامی ثمره خون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در همایش سالانه بسیج حقوقدانان در آستانه روز بسیج حقوقدانان در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: انقلاب اسلامی نیازی به حضور فیزیکی در کشورهای دنیا ندارد و اندیشه این انقلاب به تمام دنیا در حال صدور است.
وی با بیان اینکه بیداری اسلامی حاکم بر بسیاری از نقاط دنیا ثمره ندای انقلاب اسلامی است، افزود: بیداری اسلامی مرز جغرافیایی ندارد و همه‌گیر شده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان، اتفاق‌های دنیا را مرهون تلاش‌های امام (ره) در ابتدای انقلاب دانست و بیان داشت: این امر با حضور تکلیف‌مدارانه بسیجیان در جبهه‌ها به منصه ظهور رسید.
 
*بسیج قدرت نرم نظام است
وی با تاکید بر قدرت بازدارنده بسیج، تصریح کرد: امام (ره) در برابر قدرت استکبار جهانی تصمیم به تشکیل بسیج گرفت تا بستری برای ایجاد قدرت نرم داخلی فراهم کند.
محمدی، هدف بسیج را خدمت به مردم اعلام کرد و افزود: بسیج قصد دارد تکیه‌گاهی برای مردم باشد و اکنون این اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اینکه در دیگر نقاط جهان میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا بتوانند چنین سازمانی را به وجود آورند، تصریح کرد: بسیج در ایران با انگیزه دینی به هدف خود رسیده است.
فرمانده سپاه قدس، مقابله با جنگ نرم دشمن، خدمات‌رسانی به کشور، تولید علم و نهضت نرم‌افزاری در بسیج را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و اذعان داشت: در زمینه‌های ورزشی و هنری نیز فعال هستیم.
 
*بسیج سیاست‌زده نیست
 وی، وظیفه بسیج را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: حفظ ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب از دیگر وظایف بسیج است و طبق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری بسیج سیاسی بوده ولی سیاست‌زده نیست.
محمدی با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران جنگ جان خود را فدای ولایت کرده بودند، اظهار داشت: بسیج در جنگ نرم نیز وارد عمل می‌شود و جان خود را فدای ولایت می‌کند.
وی، پیشرفت‌های علمی و پزشکی در کشور را مرهون تلاش‌های دوران دفاع مقدس خواند و یادآور شد: در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌ها جزو کشورهای برتر در منطقه هستیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان موفقیت‌های کسب شده را به دلیل جسارت ورود بسیجیان در عرصه‌های مختلف معرفی کرد و اذعان داشت: تفکر بسیجی با حضور بسیجیان در عرصه گسترش می‌یابد.
وی با بیان اینکه حضور مقتدرانه بسیج در عرصه موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود، ابراز داشت: حضور مقتدرانه بسیجیان در صحنه بازدارنده است.
 
*بسیج پل ارتباطی مردم و مسئولان است
 محمدی گفت: بسیج بدنه فعال جامعه در تمام عرصه‌ها و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.
وی، بسیج را یک فرصت طلایی برای مجاهدان راه خدا دانست و افزود: بسیج یک فرصت بزرگی است که امام راحل با بینش الهی آن را بنا نهاد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هدف دشمن از بین بردن ماهیت نظام است، اظهار داشت: دشمن با استفاده از جنگ نرم می‌خواهد آن را خدشه‌دار کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول