اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز طرح امداد زمستانی از 15 آذر ماه در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آغاز طرح امداد زمستانی از 15 آذر ماه جاری در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح تا 25 اسفند ماه ادامه دارد.

آغاز طرح امداد زمستانی از 15 آذر ماه در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمد رحیم شهریاری ظهر امروز در نشست خبری در تشریح عملکرد شش ماهه این نهاد اظهار داشت: پس از اجرای این طرح، طرح امداد نورزی را آغاز می‌کنیم.
وی با بیان اینکه 12 شعبه و هشت پایگاه در این طرح آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مردم هستند، افزود: این طرح با کمک پلیس‌راه، اورژانس،‌ آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های دیگر اجرا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: در این راستا سامانه 147 جمعیت هلال‌‌احمر نیز آمادگی هرگونه اقدام در زمینه اطلاع‌رسانی را دارد.
شهریاری از راه‌اندازی سامانه‌ای با عنوان ایران 147 خبر داد و گفت: این سامانه اتفاقات و اقداماتی که در پایگاه‌های استان رخ می‌دهد را ابتدا به استان و سپس به مدیریت امداد و نجات کشور منعکس می‌کند.
وی با بیان اینکه این سامانه مورد تأیید سازمان امداد و نجات کشور قرار گرفته تصریح کرد: این سامانه که به همت جوانان پر تلاش سازمان هلال‌احمر خراسان جنوبی راه‌اندازی شده به زودی در 31 استان دیگر کشور نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
*کسب رتبه نخست تیم خواهران هلال‌احمر استان در مانور اسکان اضطراری
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از کسب رتبه نخست تیم خواهران هلال‌احمر استان در مانور اسکان اضطراری خبر داد.
شهریاری ادامه داد: همچنین بیشترین کاهش میزان تلفات جاده‌ای در سطح کشور را خراسان جنوبی به خود اختصاص داده است.
 
*ذخیره‌سازی 30 هزار بسته مواد غذایی در انبارهای هلال‌احمر خراسان جنوبی
وی یادآور شد: طبق پیگیری انجام شده در نیمه نخست سال 30 هزار بسته مواد غذایی از طریق جمعیت هلال‌احمر کشور گرفته و در انبارهای جمعیت هلال‌احمر استان ذخیره شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی مدت زمان نگهداری این بسته‌های غذایی را دو سال عنوان کرد.
شهریاری ادامه داد: یکی از کارهای بزرگ و پر افتخار این استان کمک به مردم قحطی‌زده سومالی بوده که در این راستا خراسان جنوبی رتبه ششم را در بحث کمک‌های مالی در سطح کشور کسب کرده است.
 
*برگزاری انتخابات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در اردیبهشت ماه 91
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از برگزاری انتخابات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در اردبیهشت ماه 91 خبر داد و گفت: در این راستا مردم استان می‌توانند از هم‌اکنون در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر عضو شده و در این انتخابات هم به عنوان رای دهنده و هم به عنوان کاندیدا شرکت کنند.
شهریاری همچنین با اشاره به بحث اوقات فراغت جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در این راستا 12 هزار و 500 نفر در طرح اوقات فراغت شرکت کردند که نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.
وی یادآور شد: در این زمینه ما توانستیم رتبه دوم استان در بحث اوقات فراغت را بعد از آموزش و پرورش کسب کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: هنوز اداره کل ورزش و جوانان استان ارزیابی از اوقات فراغت انجام نداده که امید است هلال‌احمر استان در این ارزیابی جایگاه خوبی داشته باشد.
 
*داروخانه هلال‌احمر استان بهترین داروخانه کشور است
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: داروخانه این مرکز به لحاظ کیفیت جزو بهترین داروخانه‌های سطح کشور است.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول