اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با واگذاری نتیجه در 3 گیم متوالی؛

تیم والیبال هلال احمر قم به راه و ترابری اصفهان باخت

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال احمر قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور مقابل راه و ترابری اصفهان نتیجه را واگذار کرد.

تیم والیبال هلال احمر قم به راه و ترابری اصفهان باخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از قبول باخت خارج از خانه در دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور و البته پیروزی در هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی این رقابت‌ها، والیبالیست‌های هلال احمر قم هفته سوم را با شکست پشت سر گذاشتند.
نماینده والیبال قم در ادامه دور رفت مرحله گروهی این رقابت‌ها و در سومین مسابقه خود که دیداری خارج از خانه بود مقابل تیم والیبال گل راه و ترابری اصفهان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به میدان رفت و در نهایت تن به شکست سه بر صفر داد.
در این مسابقه که در سالن اختصاصی تیم والیبال راه و ترابری اصفهان برگزار شد، میزبان توانست با حمایت تماشاگران خودی تیم والیبال هلال احمر قم را شکست داده و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی در لیگ دسته اول والیبال دست یابد.
در این دیدار تیم والیبال هلال احمر قم نتوانست در هیچ یک از گیم‌ها به برتری برسد و با وجود تلاش زیادی که بازیکنان این تیم برای کسب نتیجه از خود نشان دادند، در نهایت در سه گیم متوالی مغلوب شد تا با شکست سه بر صفر در این دیدار حتی از کسب یک امتیاز هم محروم بماند.
این در حالی است که والیبالیست‌های قمی در هفته نخست نیز به همین شکل برابر تیم مدعی گل گهر سیرجان باخته بودند اما نسبت به این دیدار با هماهنگی بهتر و بیشتر بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی به هر ترتیب دومین شکست آنها در دیدارهای خارج از خانه نتیجه خوبی نبود.
در این مسابقه حساس خارج از خانه که حمید راهجردیان و محمد نیک سرشت بازی را قضاوت کردند و شهباز صدری ناظر مسابقه بود، والیبالیست‌های هلال احمر قم با پیراهن آبی برابر حریف خود فروغی نداشتند و در نهایت شکست سه بر صفر را در این دیدار پذیرفتند.
هلال احمر امسال در حالی به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شرکت کرده است که در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم هیئت شیروان رفت و در این دیدار پیروزی سه بر دو را از آن خود کرد.
در چهارمین بازی از دور رفت مرحله گروهی رقابـت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌‌های کشور قرار است نماینده والیبال قم یعنی هلال‌احمر در دیداری خانگی روز چهارشنبه آینده در قم با تیم شفق اردکان یزد رقابت کند.
مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌‌های کشور با شرکت 10 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و طی آن تیم والیبال هلال احمر قم با اولویت بازیکنان بومی و جذب چند چهره جدید در لیگ دسته اول کشور حضور یافته است و هدایت این تیم را علیرضا خوشرویی مربی سابق تیم ملی دانش آموزان و نوجوانان کشورمان بر عهده دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول