اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز توزیع 220 تن سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز توزیع 220 تن سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی در سطح استان خبر داد.

آغاز توزیع 220 تن سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا کفاشی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال 111 تن برنج، 78 تن روغن و 31 تن قند و شکر به عنوان سهمیه ویِژه هیئت‌های مذهبی مردم و مساجد اختصاص داده شده است که از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته تا به نحو مطلوب توزیع‌ شود.
وی گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی استان و بر مبنای برنامه‌ریزی و تمهیدات اندیشیده شده توسط این سازمان در راستای نوین‌سازی و اصلاح شبکه توزیع کالا و تسریع و تسهیل در فرآیند اختصاص سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی استان، حواله سهمیه کالاهای نذورات ماه محرم امسال از طریق سازمان تبلیغات اسلامی استان صادر و هیئت‌های مذهبی همچون سال‌های گذشته می‌توانند برای اخذ حواله مذکور به سازمان تبلیغات مراجعه کنند.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی درباره زمان و نحوه دریافت کالا از سوی هیئت‌های مذهبی، تصریح کرد: توزیع این سهمیه‌ها از روز گذشته آغاز شده و نیازی به مراجعه به سازمان صنعت و معدن نیست.
کفاشی ادامه داد: زیرا هیئت‌ها در سال‌های گذشته شناسایی و اطلاعات آ‌نها در سیستم رایانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی استان با کد، آدرس و تمام مشخصات ثبت شده است و حواله بر اساس اطلاعات موجود صادر می‌شود.
وی تصریح کرد: سهمیه هر هیئت مشخص بوده ضمن اینکه در حواله صادره قیمت و آدرس مکانی که هیئت‌ها می‌توانند به آن مراجعه کنند نیز مشخص شده است.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: قیمت کالاهای فوق هر کیلوگرم برنج 785 ریال، روغن کیلویی یک‌هزار و 60 ریال  و قند و شکر 6 هزار ریال است که هیئت‌های مذهبی می‌توانند با پرداخت وجه از طریق ملت‌کارت اصناف سهمیه خود را دریافت کنند.
کفاشی در مورد سهمیه شهرستان‌های استان یادآور شد: به تناسب جمعیت ساکن در هر شهرستان و با توجه به ضریب جمعیتی هیئت‌های مذهبی سهمیه‌ای برای هر شهرستان اختصاص داده شد که قیمت هر کیلو برنج 8 هزار ریال، قند و شکر 6 هزار ریال و روغن هر کیلو 11 هزار ریال برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است. 
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول