اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح ویژه پلیس در ماه محرم در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اجرای طرح ویژه پلیس در راستای روان‌سازی ترافیک در ایام ماه محرم در زنجان خبر داد.

اجرای طرح ویژه پلیس در ماه محرم در زنجان
مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طبق سال‌های گذشته طرح روان‌سازی ترافیک شهری در ایام ماه محرم به اجرا در می‌آید. 
وی با اشاره به حرکت دسته‌های عزاداری مختلف در ایام ماه محرم، از آمادگی همه پرسنل ستادی و انتظامی در روان‌سازی ترافیک شهر زنجان و کمک به تردد دسته‌های عزاداری خبر داد. 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان بیان داشت: همه ساله با نزدیک شدن به ایام محرم به ویژه روزهای عاشورا و تاسوعا که در استان برنامه‌های مختلف عزاداری برگزار می‌شود، در راستای رعایت حال همشهریان و حرکت مطلوب دسته‌های عزاداری طرح‌های ویژه‌ای از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌شود. 
وی یادآور شد: همه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب این طرح‌ها توجیه شده و در بخش‌های مختلف به کار‌گیری می‌شوند. 
شمس آذر با بیان اینکه در حرکت دسته‌های عزاداری در سطح شهر زنجان نیاز به اعمال محدویت‌های ترافیکی نیست، بیان داشت: برخی مسیرها در زمان حرکت دسته عزاداری موقتا مسدود می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای حرکت دسته‌های عزاداری بدون مسدود کردن مسیرها اندیشیده شده است، افزود: در این طرح دارندگان وسایل نقلیه از خیابان‌های مجاور تردد می‌کنند. 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه در حرکت دسته‌های عزاداری حسینیه اعظم در شب تاسوعا و زینبیه اعظم در 11 محرم به دلیل گستردگی این دسته‌ها و حضور گسترده مردم در این دسته‌ها محدودیت‌های ترافیکی خاصی در روزهای اعلام شده اعمال می‌شود. 
وی متذکر شد: از روز قبل از حرکت دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان از طریق صدا و سیما محدودیت‌های ترافیکی به مردم اعلام می‌شود. 
شمس‌آذر یادآور شد: همزمان با هشتم ماه محرم و حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مسیرهای منتهی به خیابان فردوسی و مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری از خیابان امیر کبیر تا امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان مسدود می‌شود. 
وی با بیان اینکه در این روز خیابان‌های فرعی منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم مسدود می‌شود، افزود: هر گونه توقف و پارک وسیله نقلیه در مسیر حرکت دسته عزاداری ممنوع است و در صورت مشاهده هر نوع توقفی خودرو منتقل می‌شود. 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده برای عبور و مرور مردم خبر داد و افزود: مردم در این روز می‌توانند از کمربندی جنوبی و شمالی و مسیرهای شمال به جنوب و غرب و شرق استفاده کنند. 
وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز 11 محرم در زنجان خبر داد و بیان داشت: همزمان با حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مسیر اصلی حرکت این دسته از تقاطع خیابان امیر کبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع) و خیابان زینبیه و حدفاصل تقاطع امیر کبیر تا خیابان مهدیه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود. 
شمس‌آذر یادآور شد: همه پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای حرکت دسته‌های عزاداری مستقر هستند و با مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌کنند. 
وی بر ضرورت توجه مردم به هشدارهای ترافیکی تاکید کرد و گفت: همکاری همشهریان موجب برگزاری منظم و با آرامش برنامه‌های عزاداری می‌شود. 
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول